Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
• ведення проектів.
• робота з клієнтами (інформація по товару, терміни виготовлення\ відвантажеття, надання інформації по замовленню).
• робота з виробництвом (передача інформації по замовленню, контроль вчасного виконнання замовлення ).
• робота з відділом логістики (організація доставки\монтажу замовлення).
• організація робочого процесу відділу (складання графіку роботи, контроль за якістю роботи операторів, складання скриптів для ведення переговорів
• підготовка та ведення звітної документації.
• робота з клієнтами (надання відповідей на запити клієнтів, організація необхідного, виїзд на місце ДТП, тощо).
• підготовка та навчання операторів групи технічного асистансу.
• виконання доручень керівництва.
• робота з клієнтами компанії: прийом вхідних дзвінків, збір інформації, консультації продуктах компанії;
• реєстрація дтп, консультування клієнтів при настанні страхового випадку;
• організація технічної допомоги в дорозі.
- організація роботи офісу (відкриття в м. Рівне)
- напрацювання клієнтської бази.
- продаж страхових продуктів.
- робота з первинною документацією.
- врегулювання страхових випадків.
- організація експертизи (огляду) пошкоджень транспортних засобів, збір та підготовка необхідного пакету документів, організація виїзду аварійних комісарів на місце ДТП (страхового випадку).
- заключення договорів з аварійними комісарами та службами технічної допомоги по регіонах.
- організація технічної допомоги водіям транспортних засобів на дорозі.
- контроль за розрахунками з контрагентами.
- підготовка та навчання операторів групи технічного асистансу.
- організація робочого процесі відділу (складання графіку роботи, контроль за якістю роботи операторів, складання скриптів для ведення переговорів
- підготовка та ведення звітної документації.
- робота з клієнтами (надання відповідей на запити клієнтів, організація необхідного, виїзд на місце ДТП, тощо).
- виконання доручень керівництва.
- робота з клієнтами компанії: прийом вхідних дзвінків, збір інформації.
- організація допомоги відпочиваючим за кордоном.
- Проект «Інформаційна лінія Honda»:
• консультація клієнтів щодо продукції ТМ «Honda».
• фіксування скарг і пропозицій щодо експлуатаціїї товару.
• формування та відправлення запитів щодо наявності- контроль якості роботи операторів.
- контполь графіка відвідування операторів.
- виконання доручень керівника.
- ведення телефонних переговорів.
- повернення дебіторської заборгованості.
- ведення системної звітності.
- ведення бази даних.
- ведення документації (створення документів в 1С).
- робота з касовим апаратом.
- спілкування та робота з клієнтами.
- прийом, реєстрація вхідної та витікаючої кореспонденції.
- контроль дебіторської заборгованості.
- аналіз, виконання заказів та результатів поставок.
- ведення звітності.
- виконання доручень керівництва.
- ведення первинної документації (створення документів в 1С8). - звірка взаєморозрахунків з контрагентами. - проведення інвентаризації та списаня неліквідної продукції. - виконання доручень керівництва.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Менеджер по роботі з клієнтами в Киеве"