Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
- відповіді в чаті підтримки
- збір інформації щодо продукту
- впровадження його в навчальний процес
Створення іміджу компанії в соціальних мережах шляхом коментування з метою формування лояльності клієнта до компанії
- вхідні та вихідні дзвінки
- робота в СRM (Redmine) та телефонією Бинотел
Працювала в відділі якості. Основне завдання з'ясування задоволенності клієнта від використання продуктів Бинотел
Обов'язки
- збір бази акаунтів;
- фільтрація інформації;
- підготовка звітності
Виконання поставлених планів протягом дня протягом усього часу роботи.
Обов'язки:
- підтримка роботи магазину (відкриття/закриття магазину, підтримання чистоти на робочому місці та в магазині, ведення касової звітності, прийом та сортування товару);
- консультація клієнта (вивчення товару, професійна консультація щодо індивідуального підбору товару, створення потреби у клієнта на придбання додаткових товарів);
Виконання плану продажу протягом місяця.
Обов'язки:
- персональне обслуговування клієнтів, виконання планів, робота з документами клієнта.
Досягнення: задоволенні клієнти, виконання планів.
Обов'язки:
-продаж банківських продуктів по телефону та консультація клієнта.
Досягнення: задоволенні клієнти, виконання планів компанії.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Менеджер по роботі з клієнтами в Киеве"