RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Днепре, Резюме в Киеве
  4. Резюме Менеджер вэд в Киеве
  5. Менеджер вэд
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Менеджер вэд

Заблокировано
15 000 грн.
 23 июня 2020  Город: Днепр
 Готов к переезду в: Киев
Возраст:32 года
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Логистика, доставка, склад; Офисный персонал; Торговля, продажи, закупки
Готов к командировкам

Опыт работы

Project Manager
PSS Professional Subsea Service Ltd. (Водолазні послуги), Кіпр
01.2019 − 12.2019 (10 месяцев)
  • Комунікація та зустрічі з потенціальними та поточними Клієнтами
  • Виконання обов’язків Менеджера (листування, допомога у підготовці тендерної документації, процедур, презентацій)
  • Підтримка персоналу під час подорожей (пошук та бронювання квитків, місця для проживання, оформлення віз и т.д.);
  • Пошук, вибір та зв’язок з постачальниками обладнання;
  • Контроль за доставкою обладнання до складу компанії;
  • Створення та підтримка баз даних постачальників, клієнтів, персоналу та тендерів;
  • Співпраця за відділом кадрів шляхом пошуку необхідного для виконання проектів персоналу;
  • Участь в тематичних заходах, виставках та конференціях;
  • Підтримка веб-сайту компанії (Публікація новин, статей, створення нових сторінок, допомога з дизайном сторінок і т.д.);
  • Робота у Adobe Photoshop (розробка та оновлення дизайну візиток, створення колажів, корекція фотографій і т.д.).
Менеджер ЗЕД
ТОВ Фірма «Підводспецьбуд» (Водолазні послуги), дніпро
01.2015 − 12.2018 (3 года 10 месяцев)
  • Ведення ділового листування, участь у підготовці тендерної документації, процедур закупівель та презентацій компанії;
  • Детальний розгляд проектної документації, включаючи: терміни виконання, об’єм та якість робіт, визначення бюджету, контроль яксоіт матеріалів та підбір необхідного обладнання;
  • Пошук, підбір та формування бази персоналу;
  • Travel-підтримка персоналу: оформлення віз, бронювання квитків та місця проживання;
  • Пошук та вибір постачальників обладнання;
  • Закупівля обладнання, передача митних документів брокеру, та контроль за процесом доставки на склад компанії;
  • Участь у тематичних заходах (конференціях, виставках і т.д.);
  • Розробка та оновлення дизайну буклетів, візиток, створення колажів, корекція фотографій.

Образование

Дніпропетровський Університет ім. Альфреда Нобеля
кафедра "Економічна Кібернетика"
полное высшее, 09.2009 − 06.2014 (4 года 9 месяцев)

Знание языков:

Английский - Выше среднего

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: - Adobe Photoshop - MS Office: Word, Excel, Access, Powerpoint

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх