Менеджер з адміністративної діяльності
ТзОВ "Спектр Сервіс Центр" (здача в оренду офісних та торгових площ (офісний центр)
08.2007 − 03.2017 (9 лет 6 месяцев)
Консультування відвідувачів та клієнтів офісного центру щодо умов оренди;
Здійснення технічної підготовки приміщень, що здаються в оренду (пошук, кординація та контроль роботи підрядників, що виконують ремонт офісних приміщень);
Укладання договорів оренди: ведення переговорів щодо умов та строків їх укладання, контроль за їх підписанням та виконанням;
Формування та розрахунок внутрішніх звітів (щомісячні нарахування орендної плати за результатами в'їзду/виїзду оренарів);
Робота з дебіторською заборгованістю (контроль точності та вчасності щомісячних оплат клієнтів);
Прийом та опрацювання вхідних запитів клієнтів та відвідувачів офісного центру (дзвінки, заявки, скарги, пропозиції);
Максимальне сприяння у вирішенні проблем клієнтів пов'язаних із перебуванням в офісному центрі;
Координування та контроль роботи технічних служб офісного центру (охорона, прибирання, зв'язок, електро-, тепло-, водопостачання);
Виконання безпосередніх вказівок керівництва.
офіс-менеджер
ТзОВ "Спектр Сервіс Центр" (здача в оренду офісних та торгових площ (офісний центр)
01.2006 − 08.2007 (1 год 7 месяцев)
Зустріч відвідувачів та клієнтів офісного центру;
Прийом телефонних дзвінків, кореспонденції та електронної почти, розподіл отриманої інформації всередині компанії;
Ведення вхід./вихід. документації;
Виконання завдань та доручень керівника, бухгалтера, адміністратора, кадровика;
Забезпечення комфорту та порядку в офісі (закупівля канцтоварів, госптоварів, продуктів, офісної техніки, озелененням офісу (закупівля та догляд за офісними рослинами)