менеджер із збуту
Завож ЖБИ "БББ" (Будівництво), Одесса
02.2019 − 05.2019 (2 месяца)
- Участь в розробці концепції позиціонування та концепцій PR-кампаній (без залучення послуг рекламних та консалтингових агентств);
- Участь в розробці рекламної й маркетингової стратегії, планування рекламних кампаній і рекламного бюджету, реалізація рекламних та маркетингових заходів, оцінка їх ефективності.
- Організація роботи, управління, аналіз діяльності відділу реклами й маркетингу;
- Формування бази ЗМІ та умов роботи з ними, розміщення реклами, зворотній зв'язок (коментарі, надання інформації за запитом);
- Аналіз конкурентного середовища, оцінка конкурентних переваг інших торгових комплексів та можливостей їх адаптації.
- Заключення комерційних, рекламних та маркетингових договорів
- Участь в розробці фірмового стилю
- Участь у впровадженні CRM-проекту
- Організація прес-конференцій та презентацій.
- Реалізація кросс-маркетингових кампаній;
- Розробка, виготовлення та розміщення рекламних зовнішніх площ на фасадах торгових центрів і навігації всередині торгових центрів;
- Робота з телеканалами (виготовлення і розміщення прямої реклами);
- Робота з радіостанціями (виготовлення і розміщення аудіо-роликів, проведення акцій та розіграшів з прямими включеннями, створення аудіо-бренда і т.д.);
- Розробка та реалізація рекламних кампаній на зовнішніх площах (підбір адресної програми, пошук і бронювання місць, друк постерів, укладення договорів на розміщення);
- Організація та проведення акцій, сезонних розпродажів, дисконтних програм та інших рекламних заходів;