Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Коваленко Світлана
Дата народження: 01.08.1975р.
Контактний телефон: 067 982 50 66
E-mail: seta84051@gmail.com
Можлива діяльність:
Претендую на посаду: інспектора відділу кадрів, начальника відділу кадрів.
Освіта:
1994-1997р.р.
1990-1994р.р.
Педагогічний університет ім. Драгоманова
Педагогічне училище ім. Нечуя-Левицького
Кваліфікація: Дошкільна педагогіка, психологія;
Спеціальність: Організатор дошкільного виховання, вихователь;
Організатор фізичного виховання в д/з.
Досвід роботи:
05.07.2021г. по сьогоднішній день
Комерційне підприємство
Рід діяльності: нафтопродукти
Посада: інспектор відділу кадрів.
Обов`язки:
- Робота в програмах 1С: Підприємство 8.3 - ЗУП; MEDoc;
- ведення кадрового діловодства в повному обсязі(штат співробітників - 500; 4 юридичних особи);
- прийом, переведення, звільнення співробітників (розрахунок компенсації за невикористану щорічну відпустку);
- формування та ведення особових справ співробітників;
- відкриття банківських карток;
- заповнення трудових книжок, ведення журналів по їх реєстрації;
- призначення в програмі тарифів, окладів, ставок, їх зміна;
- внесення змін в штатний розпис;
- внесення усіх змін в дані співробітників – зміна паспорту, прописки, прізвища, імені, сімейного стану, освіти, народження дітей тощо.
- оформлення та ведення усіх видів відпусток, а також по вагітності та пологам, по догляду за дитиною, переривання декретної відпустки;
- облік інвалідів;
- облік мобілізованих співробітників;
- оформлення електронних та паперових лікарняних листів;
- ведення табелів обліку підсумованого робочого часу (змінний графік роботи);
- здача звітів в державні органи;
- ведення архіву документації;
- надання довідок з місця роботи, консультації по кадровим питанням.
31.09.2008р. – 12.04.2021р.
ПТ «Ломбард-Скарбниця»
Рід діяльності: мережа ломбардних відділень, магазинів золота та техніки по м. Києву та всій
Україні.
Посада: начальник відділу кадрів.
Обов`язки:
- Робота в програмі 1С: Підприємство 8.3 - УТП; MEDoc;
- ведення кадрового діловодства в повному обсязі (штат співробітників 3800, 35 юридичних осіб);
- прийом, переведення, звільнення співробітників (розрахунок компенсації за невикористану щорічну відпустку);
- формування та ведення особових справ співробітників;
- роздрукування внутрішніх документів для оформлення та контроль їх заповнення – посадові інструкції, договора матеріальної відповідальності, договора про не розголошення комерційної таємниці, правил внутрішнього розпорядку, інструкцій пожежної безпеки;
- відкриття банківських карток;
- видача доручень на роботу співробітникам, бейджів, пін-кодів;
- заповнення трудових книжок, ведення журналів по їх реєстрації;
- призначення в програмі тарифів, окладів, ставок, їх зміна, зміна індексації по посадам;
- внесення змін в штатний розпис;
- внесення усіх змін в дані співробітників – зміна паспорту, прописки, прізвища, імені,
сімейного стану, освіти, народження дітей тощо;
- складання та ведення графіку щорічних відпусток;
- оформлення та ведення усіх видів відпусток, а також по вагітності та пологам, по догляду за
дитиною, переривання декретної відпустки;
- оформлення лікарняних листів;
- ведення табелів обліку робочого часу;
- ведення оформлення технічного персоналу;
- здача звітів в державні органи;
- ведення архіву документації;
- надання довідок з місця роботи, консультації по кадровим питанням;
- надання керівництву необхідних звітів, зведених даних, що стосуються кадрової роботи.
Знання ПК:
Досвідчений користувач ПК: Microsoft Office (Word, Excel), 1С:Підприємство 8.3 ЗУП, УТП; программа «Інспектор трудової дисципліни», Internet, электронна пошта.
Швіидкість набору: 250 знаків в хвилину.
Знання мов:
Українська, російська, базова англійська.
Додаткова інформація:
Знання психології та етики ділового спілкування, основ менеджменту, маркетингу, рекрутингу.
Знання правил та стандартів кадрового діловодства, трудового законодавства України, навички роботи з нормативними документами, навички роботи з великими об`ємами інформації, досвідчений користувач ПК.
Комунікабельна, відповідальна, цілеспрямована, вмію працювати як самостійно так і в команді, пунктуальна, охайна, ввічлива, освідчена, працьовита, швидко навчаюсь, активна, не палю. Захоплення – випічка, танці, комп’ютерні програми, спорт – волейбол, теніс, люблю слухати музику.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Інспектор відділу кадрів в Киеве"