RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Інспектор відділу кадрів в Киеве
  5. Інспектор відділу кадрів
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Інспектор відділу кадрів

Заблокировано
25 000 грн.
 16 августа 2023  Город: Киев
Возраст:48 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: HR, управление персоналом; Банковское дело, ломбарды; Офисный персонал

Описание

Коваленко Світлана 

Дата народження: 01.08.1975р.

Контактний телефон: 067 982 50 66

E-mail: seta84051@gmail.com


Можлива діяльність:

Претендую на посаду: інспектора відділу кадрів, начальника відділу кадрів.


Освіта:

1994-1997р.р.

1990-1994р.р.

Педагогічний університет ім. Драгоманова

Педагогічне училище ім. Нечуя-Левицького

Кваліфікація: Дошкільна педагогіка, психологія;

Спеціальність: Організатор дошкільного виховання, вихователь;

Організатор фізичного виховання в д/з.

Досвід роботи:

05.07.2021г. по сьогоднішній день

Комерційне підприємство

Рід діяльності:  нафтопродукти

Посада: інспектор відділу кадрів.

Обов`язки:

- Робота в програмах 1С: Підприємство 8.3 - ЗУП; MEDoc;

- ведення кадрового діловодства в повному обсязі(штат співробітників - 500; 4 юридичних особи);

- прийом, переведення, звільнення співробітників (розрахунок компенсації за невикористану щорічну відпустку);

- формування та ведення особових справ співробітників;

- відкриття банківських карток;

- заповнення трудових книжок, ведення журналів по їх реєстрації;

- призначення в програмі тарифів, окладів, ставок, їх зміна;

- внесення змін в штатний розпис;

- внесення усіх змін в дані співробітників – зміна паспорту, прописки, прізвища, імені, сімейного стану, освіти, народження дітей тощо.

- оформлення та ведення усіх видів відпусток, а також по вагітності та пологам, по догляду за дитиною, переривання декретної відпустки;

- облік інвалідів;

- облік мобілізованих співробітників;

- оформлення електронних та паперових лікарняних листів;

- ведення табелів обліку підсумованого робочого часу (змінний графік роботи);

- здача звітів в державні органи;

- ведення архіву документації;

- надання довідок з місця роботи, консультації по кадровим питанням.

31.09.2008р. – 12.04.2021р.

ПТ «Ломбард-Скарбниця»

Рід діяльності: мережа ломбардних відділень, магазинів золота та техніки по м. Києву та всій

Україні.

Посада: начальник відділу кадрів.

Обов`язки:

- Робота в програмі 1С: Підприємство 8.3 - УТП; MEDoc;

- ведення кадрового діловодства в повному обсязі (штат співробітників 3800, 35 юридичних осіб);

- прийом, переведення, звільнення співробітників (розрахунок компенсації за невикористану щорічну відпустку);

- формування та ведення особових справ співробітників;

- роздрукування внутрішніх документів для оформлення та контроль їх заповнення – посадові інструкції, договора матеріальної відповідальності, договора про не розголошення комерційної таємниці, правил внутрішнього розпорядку, інструкцій пожежної безпеки;

- відкриття банківських карток;

- видача доручень на роботу співробітникам, бейджів, пін-кодів;

- заповнення трудових книжок, ведення журналів по їх реєстрації;

- призначення в програмі тарифів, окладів, ставок, їх зміна, зміна індексації по посадам;

- внесення змін в штатний розпис;

- внесення усіх змін в дані співробітників – зміна паспорту, прописки, прізвища, імені,

сімейного стану, освіти, народження дітей тощо;

- складання та ведення графіку щорічних відпусток;

- оформлення та ведення усіх видів відпусток, а також по вагітності та пологам, по догляду за

дитиною, переривання декретної відпустки;

- оформлення лікарняних листів;

- ведення табелів обліку робочого часу;

- ведення оформлення технічного персоналу;

- здача звітів в державні органи;

- ведення архіву документації;

- надання довідок з місця роботи, консультації по кадровим питанням;

- надання керівництву необхідних звітів, зведених даних, що стосуються кадрової роботи.

Знання ПК:

Досвідчений користувач ПК: Microsoft Office (Word, Excel), 1С:Підприємство 8.3 ЗУП, УТП; программа «Інспектор трудової дисципліни», Internet, электронна пошта.

Швіидкість набору: 250 знаків в хвилину.

Знання мов:

Українська, російська, базова англійська.

Додаткова інформація:

Знання психології та етики ділового спілкування, основ менеджменту, маркетингу, рекрутингу.

Знання правил та стандартів кадрового діловодства, трудового законодавства України, навички роботи з нормативними документами, навички роботи з великими об`ємами інформації, досвідчений користувач ПК.

Комунікабельна, відповідальна, цілеспрямована, вмію працювати як самостійно так і в команді, пунктуальна, охайна, ввічлива, освідчена, працьовита, швидко навчаюсь, активна, не палю. Захоплення – випічка, танці, комп’ютерні програми, спорт – волейбол, теніс, люблю слухати музику.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх