Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Кадрова робота у повному обсязі, виконання інших завдань пов'язаних з створенням наказів організаційного характеру, з розрахунком та оплатою лікарняних, відпускних, індексацій тощо.
Посадові обов’язки:
– проведення аудиту, перевірок правильності ведення податкового, бухгалтерського обліку та дотримання податкового законодавства, законодавства про працю, кадрових питань, бухгалтерських стандартів іншого законодавства в частині правильності нарахування заробітної плати, витрат на відрядження та інших виплат, нарахування та утримання податків, зборів і внесків з заробітної плати та інших виплат, повноти та своєчасності сплати їх до бюджету;
– участь у створенні робочих документів щодо аудиту;
– проведення окремих документальних перевірок (в т.ч. касових операцій);
– проведення аналізу, підготовка пропозицій та участь у нарадах (по окремих питаннях) за участю спеціалістів вищого керівного складу компаній;
– надання консультацій щодо нарахування заробітної плати, витрат на відрядження інших виплат, нарахування та утримання податків, зборів і внесків та інших утримань із заробітної плати та інших виплат, а також з звітності (ф.1ДФ, Звіт з ЄСВ(дод. 4)), з кадрових питань в письмовій та усній формах;
– участь у проведенні переговорів щодо обсягів та умов інвентаризацій, підготовка, інструктаж, проведення інвентаризацій (складу, магазина), складання результатів інвентаризації та залікової відомості, надання пропозицій та рекомендацій;
– підготовка коментарів до законодавчих документів, нормативних актів, листів міністерств щодо податкового, бухгалтерського законодавства, законодавства про працю;
– ведення обліку товариства, що припинило діяльність;
– приймання участі у проведенні семінарів (внутрішніх та зовнішніх);
– виконання доручень, що стосуються підготовки переліку документів (у вигляді консультацій) до акту надання консультаційних послуг та щодо створення бібліотеки нормативних та консультативних документів (пошук, сканування, копіювання, найменування нормативних актів, статей і т. ін.).
Навички роботи з оргтехнікою, компьютером, ПО
Рівень впевненого користувача (копіювальна техніка, сканер, пакет MS Office Word, Excel, Internet, E-mail, 1С:Підприємство−версії 7.7 та 8)
Компанії, яким надавалися послуги: порти, заводи, елеватори, бункеровочні, транспортні, стивідорні, агентські, експедиторські, крюінгові, аграрні, авторемонтні, телекомунікаційні товариства, морські державні (казенні) компанії, управління облради, профспілки, кінотеатри.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Начальник отдела кадров, Помощник аудитора, Консультант по трудовому законодательству в Одессе"