RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Начальник отдела, офис-менеджер, инспектор по кадрам, делопроизводитель, архивариус в Киеве
  5. Начальник отдела, офис-менеджер, инспектор по кадрам, делопроизводитель, архивариус
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Начальник отдела, офис-менеджер, инспектор по кадрам, делопроизводитель, архивариус

Заблокировано
 22 января 2017  Город: Киев
Возраст:46 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Офисный персонал

Дополнительная информация

Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Знання КЗпП України та відповідних нормативних документів для забезпечення ведення кадрового діловодства в повному об’ємі: • підготовка наказів про прийом, звільнення, переведення працівників; • розробка Інструкцій з охорони праці та ведення відповідного інструктажу та обліку; • ведення особових справ працівників (форми П-2 та П-2 дс); • заповнення, облік та зберігання трудових книжок; • розроблення графіків відпусток, їх облік, підготовка наказів про надання різних видів відпусток; • підготовка табелів обліку робочого часу (двічі на місяць); • розробка посадових інструкцій працівників, положень про відділи; • підготовка наказів про відрядження; • облік військовозобов’язаних працівників, ведення відповідних форм, журналів та проведення організаційних заходів з бронювання; • організація роботи, пов’язаної із захистом персональних даних працівників (розробка відповідних документів, збір та реєстрація згод та повідомлень); • архівування документів з особових справ (формування справ, внутрішні описи, передача до архівного підрозділу установи на зберігання). Знання Державної уніфікованої системи документації - стандартної уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації. Забезпечення документообігу в установі та організаційна робота: • організація та підготовка проведення засідань колегіальних органів: сесій, постійних комісій, президій, нарад, семінарів; • формування порядків денних з усіх питань, що вносяться на розгляд засідань колегіальних органів, нарад, семінарів; • підготовка проектів рішень, матеріалів, інформацій, записок з питань, які вносяться на розгляд засідань колегіальних органів, нарад, семінарів; • здійснення протоколювання всіх засідань відповідно до Інструкцій з діловодства, підготовка відповідних протоколів на підпис керівництву; • підготовка доручень керівництва та контроль за їх виконанням. • реєстрація вхідної, вихідної документації згідно з номенклатурою справ, передача листів на виконання відповідним особам, підготовка відповідей на листи, контроль за своєчасністю відправки документів; • розробка Інструкцій з діловодства, архівної справи, організація роботи архівного підрозділу з "нуля". Впевнений ПК–користувач (Word, Internet, e-mail) та оргтехніки червень 2003 – по даний час - начальник організаційного відділу виконавчого апарату Бородянської районної ради Київської області червень 1998 – червень 2003 - консультант голови, головний спеціаліст виконавчого апарату Бородянської районної ради Київської області організаційне забезпечення діяльності виконавчого апарату, депутатів, президії та постійних комісій районної ради, керівництво відділом, організаційна підготовка в оформлені документів, проведенні заходів, нарад, розроблення номенклатури справ, інструкцій, положень, ведення кадрового діловодства в повному об’ємі, організація роботи архівного підрозділуАкадемія муніципального управління, м.Київ, 2011-2013 Напрям підготовки – Державне управління, спеціальність: «Державна служба», спеціалізація «Територіальне управління та місцеве самоврядування», кваліфікація – магістр державного управління Переяслав - Хмельницький державний педагогічний інститут, 1995-2000. Факультет педагогіки та психології. Спеціальність: «Дошкільне виховання», кваліфікація – організатор дошкільного виховання

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх