Дополнительная информация
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Знання КЗпП України та відповідних нормативних документів для забезпечення ведення кадрового діловодства в повному об’ємі:
• підготовка наказів про прийом, звільнення, переведення
працівників;
• розробка Інструкцій з охорони праці та ведення відповідного
інструктажу та обліку;
• ведення особових справ працівників (форми П-2 та П-2 дс);
• заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
• розроблення графіків відпусток, їх облік, підготовка наказів
про надання різних видів відпусток;
• підготовка табелів обліку робочого часу (двічі на місяць);
• розробка посадових інструкцій працівників, положень про
відділи;
• підготовка наказів про відрядження;
• облік військовозобов’язаних працівників, ведення відповідних
форм, журналів та проведення організаційних заходів з бронювання;
• організація роботи, пов’язаної із захистом персональних даних
працівників (розробка відповідних документів, збір та реєстрація згод та повідомлень);
• архівування документів з особових справ (формування справ,
внутрішні описи, передача до архівного підрозділу установи на зберігання).
Знання Державної уніфікованої системи документації - стандартної уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації.
Забезпечення документообігу в установі та організаційна робота:
• організація та підготовка проведення засідань колегіальних
органів: сесій, постійних комісій, президій, нарад, семінарів;
• формування порядків денних з усіх питань, що вносяться на
розгляд засідань колегіальних органів, нарад, семінарів;
• підготовка проектів рішень, матеріалів, інформацій, записок з
питань, які вносяться на розгляд засідань колегіальних органів, нарад, семінарів;
• здійснення протоколювання всіх засідань відповідно до
Інструкцій з діловодства, підготовка відповідних протоколів на підпис керівництву;
• підготовка доручень керівництва та контроль за їх
виконанням.
• реєстрація вхідної, вихідної документації згідно з
номенклатурою справ, передача листів на виконання відповідним особам, підготовка відповідей на листи, контроль за своєчасністю відправки документів;
• розробка Інструкцій з діловодства, архівної справи, організація
роботи архівного підрозділу з "нуля".
Впевнений ПК–користувач (Word, Internet, e-mail) та оргтехніки
червень 2003 – по даний час - начальник організаційного відділу виконавчого апарату Бородянської районної ради Київської області
червень 1998 – червень 2003 - консультант голови, головний спеціаліст виконавчого апарату Бородянської районної ради Київської області
організаційне забезпечення діяльності виконавчого апарату, депутатів, президії та постійних комісій районної ради, керівництво відділом, організаційна підготовка в оформлені документів, проведенні заходів, нарад, розроблення номенклатури справ, інструкцій, положень, ведення кадрового діловодства в повному об’ємі, організація роботи архівного підрозділуАкадемія муніципального управління, м.Київ, 2011-2013
Напрям підготовки – Державне управління, спеціальність: «Державна служба», спеціалізація «Територіальне управління та місцеве самоврядування», кваліфікація – магістр державного управління
Переяслав - Хмельницький державний педагогічний інститут,
1995-2000.
Факультет педагогіки та психології. Спеціальність: «Дошкільне виховання», кваліфікація – організатор дошкільного виховання