RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Начальник відділу кадрів, Інспектор з кадрів в Киеве
  5. Начальник відділу кадрів, Інспектор з кадрів
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Начальник відділу кадрів, Інспектор з кадрів

Заблокировано
15 000 грн.
 27 сентября 2019  Город: Киев
Возраст:42 года
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: HR, управление персоналом; Руководство

Опыт работы

Начальник відділу кадрів
Будівельна компанія, ТОВ (Будівництво), Киев
09.2018 − По настоящее время (5 лет 7 месяцев)

Чисельність працюючих – 100 осіб по Україні.

Ведення кадрового обліку в повному обсязі (3 юр. особи);

Аналітика, розробка, впровадження нормативних актів компаній;

Організація та моніторинг системної кадрової роботи компаній;

Ведення документації по кадровому діловодству, в тому числі приведення документів компаній у відповідність до законодавства (кадровий аудит);

Формування внутрішніх та зовнішніх звітів;

Атестація робочих місць за умовами праці;

Ведення співробітників за договорами ЦПХ;

Створення комісії із соціального страхування (перевибори, зміна голови або членів комісії), протоколи комісії із соціального страхування, створення експертної комісії;

Проведення телефонних скринінгів (співбесід), робота з резюме;

Контроль за місцезнаходженням співробітників, ведення співробітників з питань кадрової політики;

Проходження перевірки.
Заступник директора з кадрових питань
ТОВ "ТД "Аква Груп" (Виробництво і продаж сантехнічної продукції, робота з дистриб'юторами, транспортна логістика), Киев
09.2015 − 09.2018 (3 года )

Чисельність співробітників 350 осіб (ГО, 5 філій по Україні, 3 філії в Європі, торгова команда по території України, виробництво)

Ведення кадрового обліку в повному обсязі з нуля (5 юр. осіб);

Ведення обліку робочого часу, розробка та актуалізація кадрових документів;

Формування внутрішніх звітів;

Робота в програмах: 1С 7.7, 1С 8.3 ЗУП, УПП, Exсel;

Моніторинг ключових ризиків, пов'язаних з фінансовими санкціями та кримінальною відповідальністю за невиконання трудового законодавства;

Аналіз змін трудового законодавства, розробка та підтримка в актуальному стані локальних нормативних актів компаній;

Організація і контроль системної кадрової роботи компанії;

Контроль за дотриманням квот для осіб, які мають додаткові гарантії;

Комунікація, консультація співробітників компанії з питань кадрового діловодства, контроль, ведення співробітників з питань кадрової політики;

Консультація в проходженні перевірки.
Інспектор відділу кадрів
ТОВ "Постман" (Транспорт і логістика), Киев
11.2013 − 05.2015 (1 год 5 месяцев)

Чисельність співробітників 650 осіб

Ведення кадрового діловодства в повному обсязі;

Ведення співробітників за договорами ЦПХ;

Ведення табеля обліку використання робочого часу;

Розробка та актуалізація документів: штатного розпису, посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, положень для структурних підрозділів і т. д.;

Підготовка довідок з місця роботи і інших документів за вимогами;

Ведення військового обліку;

Оформлення документів для архіву;

Ведення зарплатно-карткових проектів;

Робота в програмі 1С 8.2 ЗУП, Exсel;

Постійний моніторинг трудового законодавства.
Менеджер з персоналу
ТОВ "Стаф груп" (Господарська діяльність), Киев
07.2012 − 11.2013 (1 год 4 месяца)

Ведення кадрового обліку 3-х юр. осіб в повному обсязі з нуля;

Комплексна розробка і впровадження регламентуючих і розпорядчих документів (інструкції, положення, правила, довідково-інформаційні документи, накази, розпорядження);

Розробка трудових, цивільно-правових договорів;

Організація і контроль всього спектру кадрового документообігу: прийом, звільнення, особові справи, відпустки, лікарняні листи, відрядження відповідно до трудового законодавства, інструкціям, положенням;

Кадровий менеджмент (рекрутинг, адаптація, атестація, контроль);

Проведення телефонних скринінгів (співбесід), робота з резюме (складання бази), рекомендації керівникам підрозділів щодо кандидатів;

Робота в програмі 1С 8.2 ЗУП;

Постійний моніторинг трудового законодавства, а також ринку праці.
Юрист (кадровик)
НДІ "Украгропромпродуктивність" (Експертна оцінка якості та вартості продукції АПК, наукове дослідження та експертиза законодавства, та законопроектів, та ін.), Киев
03.2011 − 07.2012 (1 год 4 месяца)

25 регіональних підрозділів.

чисельність співробітників 180 осіб (з них 80 осіб - 25 регіональних підрозділів)

Комплексна розробка і впровадження регламентуючих і розпорядчих документів;

Розробка трудових договорів;

Організація і контроль всього спектру кадрового документообігу.

Складання, ведення та внесення змін до штатного розпису;

Проведення кадрового аудиту в регіональних підрозділах;

Ведення обліку робочого часу;

Надання консультацій по трудовому законодавству співробітникам;

Інвентаризація матеріальних цінностей;

Правове забезпечення проведення державних закупівель;

Претензійно-позовна робота.

Образование

Міжрегіональна Академія управління персоналом (Киев)
факультет правознавства, спеціальність комерційне та трудове право
полное высшее, 09.2009 − 03.2012 (2 года 5 месяцев)
Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана (Киев)
факультет економічний, спеціальність банківська справа
полное высшее, 09.1999 − 12.2004 (5 лет 2 месяца)

Дополнительное образование

 Курси підвищення кваліфікації - менеджер з персоналу (диплом) (Київ), 2013
 Тренінги: Стратегії управління персоналом або як спонукати людей працювати краще; Мотивація і стимулювання персоналу, 2013
 Тренінг: Як залучити й утримати цінних працівників, 2012
 Навчання за програмою підвищення кваліфікації - впровадження інформаційних технологій в роботу, 2009
 Курси машинопису і діловодства-Інститут Туризму (диплом), 1998

Дополнительная информация

Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Впевнений користувач ПК (офісні програми), 1С 7.7, 1С 8.2, 1С 8.3 ЗУП, УПП, Excel, операційні системи Windows, Linux. ЛІГА: ЗАКОН. Знання оргтехніки. Мови: українська, російська - вільне володіння; англійська - Pre-Intermediate. Навички ведення переговорів, володіння етикою ділового спілкування і листування. Уміння самостійно і оперативно приймати рішення. Уміння планувати свій робочий день. Особисті якості Відповідальність, високий рівень самоорганізації, комунікабельність, робота на результат, здатна сприймати і аналізувати великі обсяги інформації, також працювати в команді і швидко пристосовуватися до змін.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх