RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Начальник/руководитель службы безопасности/охраны в Киеве
  5. Начальник/руководитель службы безопасности/охраны
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Начальник/руководитель службы безопасности/охраны

Заблокировано
 13 мая 2018  Город: Киев
Возраст:64 года
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Охрана, безопасность
 Состою в браке  Есть дети  Готов к командировкам

Опыт работы

Образование

среднее,  −

Дополнительная информация

Личные качества, хобби, увлечения, навыки: 

Освіта - вища

Період навчання: 1992 - 1997 рр.

ВНЗ: Національний університет ім. Т. Шевченка

Спеціальність: Юрист

Цілі і завдання:

Бути корисним державі і суспільству, працювати в працездатній, конкурентній, професійній бізнес структурі.

Ініціативність - прагнення висувати цінні ідеї, братися за їх виконання та втілення в реальність. Робити все для виконання завдань, не чекаючи додаткових вказівок.

Робота в команді - прагнення ефективно працювати разом, допомагаючи і підтримуючи один одного.

Прагнення до успіху - прагнення до нового, встановлення високих стандартів та їх досягнення.

Професіоналізм - зацікавленість у професійній підготовці та навчанні, щоб навчання стало безперервно триваючим процесом.

Основні знання та навички:

• Досвід роботи на керівних посадах в державних і комерційних структурах.

• Досвід в створенні та організації роботи підприємств/підрозділів з «нуля».

• Організація ефективної роботи структурних підрозділів підприємства.

• Знання в області трудового, процесуального, адміністративно-господарського,

кримінального законодавства.

• Ефективне управління персоналом, підбір, навчання, ведення кадрового діловодства.

• Досвід практичної роботи зі службовою документацією (ділове листування, фінансово-господарська діяльність, ведення діловодства, службова документація, договірна робота).

• Досвід практичної роботи з питань охорони праці та ведення відповідної документації.

• Досвід практичної роботи з дебіторською заборгованістю.

• Досвід практичної роботи щодо участі в конкурсних торгах (підготовка конкурсної документації, участь у конкурсних торгах).

• Володіння методиками технічного та матеріального забезпечення підприємства.

• Навички в розробці проектів та досвід практичної організації комплексних систем безпеки на об'єктах будь-якої складності.

• Досвід практичної роботи з Замовниками (ведення переговорів).

• Хороші організаторські та аналітичні здібності.

• Досвід взаємодії з органами та підрозділами МВС, СБУ, прокуратури, органами державної влади та управління, міністерствами та відомствами.

Досвід роботи:

1983 - 2007 рр. Обіймав різні посади управлінського характеру, МВС України, Департамент ДСО при МВС України, Управління державної служби охорони при ГУМВС України в м. Києві

2007 - 2018 рр. Заступник директора/Головний фахівець з питань охоронної діяльності та організації заходів охорони STRABAG Co. Ltd., Австрійський міжнародний будівельний концерн, Будівництво, охорона та безпека,

ТОВ Термінал «АВТОЛОГІСТИКА», Автологістика, охорона та безпека, П Левіт-Комплекс, «СЛАВІЯ», ТОВ Охоронна Фірма ГФ «ПАТРІОТ», «А-МЕГА ЗАХИСТ», «БАРС ГРУП», «ГАРАНТ БЕЗПЕКИ» СО СТЕЛС, ТОВ КГО ГК САТУРН. Охорона, безпека.

Виконуємі функції:

1. Створення та організація роботи підрозділів (підприємств) з «нуля».

2. Перевірка, прийом, тестування, навчання, перепідготовка персоналу.

3. Обстеження та прийом під охорону об'єктів (розробка та ведення документації).

4. Ведення діловодства підприємства (діловодство, листування).

5. Організація службової діяльності (розробка та ведення службової та постової документації) підрозділів (підприємств) державної та недержавної форми власності міського та республіканського рівня.

6. Організація фінансово-економічної діяльності підрозділів (підприємств) усіх форм і видів власності (підготовка та супровід договірної документації, складання бюджету, планування витрат і доходів, калькуляцій та розрахунків вартості послуг).

7. Організація роботи з дебіторською заборгованістю (пошук дебіторів, підготовка позовних документів, супроводження та участь у судовому процесі).

8. Забезпечення безпеки та охорона об'єктів фізична охорона і охорона за допомогою технічних засобів (сигналізація, системи відеоспостереження, системи контролю доступу, бюро перепусток, системи контролю несення служби, охорона периметру).

9. Ведення організаційної та аналітичної роботи.

10. Забезпечення контрольних функцій роботи персоналу і виробничих процесів.

11. Розробка та впровадження в практичну діяльність управлінських рішень, проектної, нормативно-правової та службової документації.

12. Організація роботи з охорони праці та ведення відповідної документації.

13. Взаємодія з органами та підрозділами МВС, СБУ, прокуратури, органами державної влади та управління, міністерствами та відомствами.

14. Проведення службових перевірок та розслідувань.

15. Участь у конкурсних торгах (аналіз і підготовка конкурсної документації, участь у конкурсних торгах).

16. Консультативно-інформаційна діяльність.

Додаткові навички:

Володіння комп'ютером:

Впевнений користувач.

Знання мов:

Російська-Експерт.

Український-Експерт.

Особисті якості:

Уміння аналітично мислити, швидко освоюю нові знання та навички, чітко встановлюю пріоритетні напрямки діяльності при виконанні поставлених завдань різного рівня складності.

Володію високим рівнем відповідальності, старанності, дисциплінованості і працездатності, комунікабельний, вмію встановлювати відносини з людьми.

У корпоративних відносинах дотримуюся принципів патріотизму та командної гри.

Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Быть полезным работоспособной, конкурентной, профессиональной бизнес структуре . Инициативность – стремление выдвигать ценные для бизнеса идеи, браться за их исполнение и воплощать в реальность. Делать все для выполнения задач.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх