RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Черкассах
  4. Резюме Офис-менеджер, Администратор, Секретарь в
  5. Офис-менеджер, Администратор, Секретарь
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Офис-менеджер, Администратор, Секретарь

Заблокировано
8 000 грн.
 26 декабря 2019  Город: Черкассы
Возраст:41 год
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Офисный персонал; Руководство; Торговля, продажи, закупки

Описание

Дата народження: 28.06.1982


Освіта:


2000 -2005 рр., Східноєвропейський Університет економіки та менеджмента, спеціальність «Менеджмент організацій», спеціалізація «менеджмент в галузі охорони здоров'я» диплом спеціаліста (денна форма навчання).


Додаткова освіта:


2000 р. — Курс навчання Оператор персонального комп'ютера

2007 р. — Курс навчання «1 С- Підприємство» (торгівля і склад)

2008 р. — Курс навчання « Спеціаліст відділу кадрів»


Досвід роботи:


2010-2019 р.Салон «Дім Оптики» – Офіс –менеджер, продавець - консультант

Посадові обов'язки:

дотримуватися стандартів обслуговування;

консультація и продаж продукції,

ведення документації магазина

Внутрішня звітність

Касова дисципліна

Ведення прибуткових ордерів, видаткових ордерів, касова книга.

Підбір медичних окулярів за рецептом і оформлення замовлення

Підбір сонцезахисних окулярів

Робота в програмі АРМ Офтальмологія

Підтримка порядку в торговому залі


2008-2010 р. ПП «Глобус – Альфа» – Секретар керівника

Посадові обов'язки:

— робота з документами (діловодство);
— прийом і розподіл дзвінків;
— прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
— ведення ділового листування;
—оформлення відряджень співробітників;


2008-2010 р. ПП «ЧСТК» (за сумісництвом) – інспектор відділу кадрів

Посадові обов'язки:

-Ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації.

-Оформлення, прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва відділу.

-Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін пов’язаних з трудовою діяльністю.

-Заповнення, облік і зберігання трудових книжок, видання довідки про теперішню і минулу трудову діяльність працівників.

-Облік надання відпусток працівникам, здійснення контроля за складанням і додержанням графіків чергових відпусток.

-Контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.


2007-2008 рр. Національна горілчана компанія – Секретар, особистий помічник керівника

Посадові обов'язки:

— прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
— ведення електронного документообігу;
— робота з оргтехнікою;

— робота з кур’єрською службою;
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
— прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
— складання договорів по шаблонах;
— замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
— замовлення квитків.


2007 р. Страхова Група «ТАС» - Спеціаліст зі страхування


2005-2007рр. Страхова компанія «АСКА» - Спеціаліст зі страхування

Посадові обов'язки:

-Оформлення договорів продаж страхових продуктів

-Виконання плану продаж

-Активний пошук та залучення до співпраці нових клієнтів та партнерів

Особисті якості:

Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність,.

Додаткова інформація: Сімейний стан: не заміжня. Маю водійське посвідчення категорії «В»

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх