Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Дата народження: 28.06.1982
Освіта:
2000 -2005 рр., Східноєвропейський Університет економіки та менеджмента, спеціальність «Менеджмент організацій», спеціалізація «менеджмент в галузі охорони здоров'я» диплом спеціаліста (денна форма навчання).
Додаткова освіта:
2000 р. — Курс навчання Оператор персонального комп'ютера
2007 р. — Курс навчання «1 С- Підприємство» (торгівля і склад)
2008 р. — Курс навчання « Спеціаліст відділу кадрів»
Досвід роботи:
2010-2019 р.Салон «Дім Оптики» – Офіс –менеджер, продавець - консультант
Посадові обов'язки:
дотримуватися стандартів обслуговування;
консультація и продаж продукції,
ведення документації магазина
Внутрішня звітність
Касова дисципліна
Ведення прибуткових ордерів, видаткових ордерів, касова книга.
Підбір медичних окулярів за рецептом і оформлення замовлення
Підбір сонцезахисних окулярів
Робота в програмі АРМ Офтальмологія
Підтримка порядку в торговому залі
2008-2010 р. ПП «Глобус – Альфа» – Секретар керівника
Посадові обов'язки:
— робота з документами (діловодство);
— прийом і розподіл дзвінків;
— прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
— ведення ділового листування;
—оформлення відряджень співробітників;
2008-2010 р. ПП «ЧСТК» (за сумісництвом) – інспектор відділу кадрів
Посадові обов'язки:
-Ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації.
-Оформлення, прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва відділу.
-Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін пов’язаних з трудовою діяльністю.
-Заповнення, облік і зберігання трудових книжок, видання довідки про теперішню і минулу трудову діяльність працівників.
-Облік надання відпусток працівникам, здійснення контроля за складанням і додержанням графіків чергових відпусток.
-Контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.
2007-2008 рр. Національна горілчана компанія – Секретар, особистий помічник керівника
Посадові обов'язки:
— прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
— ведення електронного документообігу;
— робота з оргтехнікою;
— робота з кур’єрською службою;
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
— прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
— складання договорів по шаблонах;
— замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
— замовлення квитків.
2007 р. Страхова Група «ТАС» - Спеціаліст зі страхування
2005-2007рр. Страхова компанія «АСКА» - Спеціаліст зі страхування
Посадові обов'язки:
-Оформлення договорів продаж страхових продуктів
-Виконання плану продаж
-Активний пошук та залучення до співпраці нових клієнтів та партнерів
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність,.
Додаткова інформація: Сімейний стан: не заміжня. Маю водійське посвідчення категорії «В»
Подписаться на рассылку новых резюме: "Офис-менеджер, Администратор, Секретарь в Черкассах"