RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Житомире
  4. Резюме Офис-менеджер, Администратор в офис, Продавец-консультант, Менеджер по продажам в
  5. Офис-менеджер, Администратор в офис, Продавец-консультант, Менеджер по продажам
Предложить вакансию
Андрусенко Юлия

Офис-менеджер, Администратор в офис, Продавец-консультант, Менеджер по продажам

Заблокировано
9 000 грн.
 28 мая 2022  Город: Житомир
Возраст:41 год
Режим работы:полный рабочий день, посменная работа, плавающий график работы
Рубрики: Офисный персонал; Торговля, продажи, закупки; Другие предложения
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Описание

Андрусенко Юлія Анатоліївна

Дата народження: 06.07.1982р.


Освіта: Чернігівський юридичний коледж, Київський національний університет внутрішніх справ.


Досвід роботи :


Травень 2003р. - Державний виконавець відділу ДВС Прилуцького міського управління юстиції.

Функціональні обов’язки:

  • Примусове виконання рішень судів та інших державних органів.

Січень 2006р. - Юрисконсульт ЗАТ «Маслозавод Прилуки»

Функціональні обов’язки:

  • представлення та захист інтересів підприємства в судах, правоохоронних органах, державних органах;
  • розробка та затвердження типових форм договорів;
  • ведення переговорів з контрагентами ;
  • оскарження дій і рішень державних органів ;
  • стягнення дебіторської заборгованості ;
  • претензійно - позовна робота.

Січень 2007р. - Юрисконсульт Приватна юридична фірма Центр юридичної допомоги «Дігест»

Функціональні обов’язки:

  • представлення та захист інтересів фізичних та юридичних осіб в судах, в контролюючих органах;
  • консультування з правових питань фізичних, юридичних осіб;
  • реєстрація юридичних осіб, розробка установчих документів, змін до установчих документів;
  • оскарження дій і рішення державних органів, а також суперечки в області застосування трудових, сімейних правовідносин.

Квітень 2009р. - Юрисконсульт ТОВ «Марконті» , ТОВ «Свєлар» (за сумісництвом).

Функціональні обов’язки:

  • розробка та аналіз договорів;
  • претензійно- позовна робота;
  • розробка внутрішньої документації (положення, інструкції,);
  • робота з реєстрацією змін в установчих документах підприємства;
  • ведення кадрового діловодства;
  • представлення та захист інтересів підприємства в судах, державних органах;
  • стягнення дебіторської заборгованості .

2013р. - по березень 2019р Директор, юрист (за сумісництвом) ТОВ «Екопласт-Укр».

Функціональні обов’язки:

  • представлення та захист інтересів підприємства в судах, правоохоронних органах, контролюючих органах;
  • - ведення кадрового діловодства;
  • претензійно - позовна робота;
  • надання юридичних консультацій працівникам підприємства;
  • розробка внутрішньої документації (положення, інструкції, наказів
  • розробка документів для реєстрації торгового знаку, сертифікатів;
  • проведення переговорів із замовниками, партнерами ;
  • фінансове планування бюджету підприємства;
  • укладання договорів;
  • контроль за виконання договірних зобов’язань;
  • проведення зовнішньо - економічної діяльності на підприємстві;
  • організація роботи щодо здійснення операцій пов’язаних з імпортом товару в Україну;
  • розробка внутрішньої документації;
  • підготовка документів для участі в тендерних закупівлях.

2019р. по березень 2022р контактний центр (ТОВ «БІПЕР Україна») сфера телемаркетенгу

Функціональні обов’язки:

  • консульація клієнтів у сфері банківських послуг, продаж банківських продуктів та послуг ;
  • консультація клієнтів у сфері послуг інтернет провайдера та продаж його послуг.

Професійні навички:

  • володію комп’ютером (MS Office, Word);
  • вільно працюю з клієнт банком;
  • знання законодавства України;
  • навички ведення договірної роботи;
  • уміння проводити переговори;
  • навички ведення повного правого забезпечення діяльності підприємства;
  • досвід комплексного юридичного супроводу діяльності підприємства.
  • досвід представлення інтересів клієнтів в контролюючих органах;
  • навички складання різних юридичних документів;
  • досвід колективної роботи;
  • досвід роботи на керівній посаді;
  • досвід роботи у сфері продажу товарів та послуг

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:

Відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, енергійна, здатна працювати в стресовій ситуації, орієнтація на досягнення поставлених цілей.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх