Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
- Работа в Украине
- →
- Резюме
- →
- Резюме в Львове
- →
- Резюме Офис-менеджер. секретар. адміністратор офісу в
- →
Офис-менеджер. секретар. адміністратор офісу
Данное резюме уже не актуально.Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.
Найти похожие резюме Офис-менеджер. секретар. адміністратор офісу
Заблокировано
4 000 грн.
22 января 2017 Город: Львов Возраст:37 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Офисный персонал
Дополнительная информация
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Ключові компетенції:
• Робота з інформаційними системами УПФУ.
• Знання основ звітності загальнообов’язкового соціального страхування.
• Надання актуальної інформації що до загальнообов’язкового соціального страхування.
• Робота з клієнтами що до загальнообов’язкового соціального страхування (надання консультацій)
• Робота з офісними програмами MS Office, АРМ_Zvit, внутрішнє програмне забезпечення ПФУ, електронна пошта, робота в інтернет.
Знання мов:
• англійська – А1
• російська – A1+
• польська – А1+
• Додаткова інформація:
• сімейний стан – не одружена
• наявність закордонного паспорту
• бажання навчатись та розвиватись
• курси підвищення кваліфікації (Інститут Банківської Справи)
• Впевнений користувач ПК
Компанія(організація): Управління Пенсійного фонду України Личаківського району м. Львова
Досвід роботи:
01.07.2007 – теперішній час
Посада: Головний спеціаліст відділу
Обов’язки:
• Аналіз сплати внесків загальнообов’язкового соціального страхування.
• Ведення реєстру сплати внесків загальнообов’язкового соціального страхування.
• Ведення анкет фізичних осіб для соціального страхування.
• Контроль та аналіз звітів загальнообов’язкового соціального страхування з метою попередження заборгованості.
• Формування та видача довідок що до відрахувань внесків до загальнообов’язкового соціального страхування.Освіта:
• 2005-2009 рр. Львівський інститут банківської справи при НБУ (заочна) магістр, факультет: економіка, спеціальність: облік і аудит;