Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Складання в письмовій формі звіту :
- дата складання і порядковий номер звіту;
- підстава для проведення оцінювачем оцінки об'єкта;
- юридична адреса організації і відомості про видану їй ліцензії на здійснення оціночної діяльності по даному виду майна;
- точний опис об'єкта оцінки, а щодо об'єкта оцінки;
- стандарти оцінки для визначення відповідного виду вартості об'єкта;
-обґрунтування їх використання при проведенні оцінки даного об'єкта;
-перелік використаних при проведенні оцінки об'єкта даних із зазначенням джерел їх отримання, а також прийняті при проведенні оцінки об'єкта допущення;
- послідовність визначення вартості об'єкта оцінки і її підсумкову величину, а також обмеження і межі застосування отриманого результату;
- визначення вартості об'єкта оцінки;
- перелік документів, що використовуються при оцінці і встановлюють кількісні та якісні характеристики об'єкта оцінки.
• Відображення в звіті вихідних даних і зміст використаних методів для повного і недвозначного тлумачення результатів проведення оцінки об'єкта.
• Дотримання конфіденційності інформації, отриманої від замовників в ході проведення оцінки.
• Систематизація даних для створення інформаційної бази для оціночної діяльності.
• Подання керівництву підприємства звітність за встановленою формою.
Контроль та нагляд щодо роботи компанії у сфері послуг з оцінки майна.Установлення ділових контактів, переговори з замовниками з метою проведення робіт з оцінки об'єктів цивільних прав.
*самостійне прийняття рішень і відповідальність за них;
*робота з документами; робота з Кліент-Банком організації;
* ефективне ведення переговорів ;
*складання договорів та документації організації (внутрішня);
*планування робочого процесу
Подписаться на рассылку новых резюме: "Офис менеджер,помощник руководителя в Киеве"