RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Краматорске
  4. Резюме Офіс-менеджер, Економіст, Логіст в
  5. Офіс-менеджер, Економіст, Логіст
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Офіс-менеджер, Економіст, Логіст

Заблокировано
10 000 грн.
 31 октября 2019  Город: Краматорск
Возраст:31 год
Режим работы:полный рабочий день, свободный график работы, дополнительный заработок
Рубрики: Банковское дело, ломбарды; Логистика, доставка, склад; Офисный персонал
Готова к командировкам

Опыт работы

помічник логіста
ТОВ Агрофірма "Гермес" (Агопромисловість, гумінові добрива), Краматорск
09.2018 − 04.2019 (7 месяцев)

– переговори з постачальниками і покупцями;

– постачання згідно виробничих потреб та пошук постачальників;

– планування і облік запасів на складах;

– заведення нових контрагентів, рахунків 1С:8.2;

– робота з транспортною компанією "Нова Пошта";

– замовлення та видача палива, закриття подорожніх і маршрутних листів;

– перевірка реєстрів оригіналів накладних від контрагентів;

– формування і друк товаро-транспортних накладних, видаткових документів.

 Есть рекомендации с данного места работы
консультант Центру сучасних технологій
ТОВ «Телесвіт» (ТОВ «ВОЛЯ») (Телекомунікаційні послуги), Краматорск
05.2016 − 08.2018 (2 года 3 месяца)

- виконання плану продажів;

- консультування абонентів / НЕ абонентів по акціям, тарифним пакетам телекомунікаційних послуг Інтернет, кабельне, цифрове телебачення;

- оформлення, переоформлення документів на абонентів;

- робота в вузькоспеціалізованих програмах та 1С;

- формування реєстрів службових документів.

 Есть рекомендации с данного места работы
секретар
КЗК Міський палац культури «Будівельник» (Культура), Краматорск
09.2014 − 04.2016 (1 год 7 месяцев)

Основні обов'язки:

- виконання особистих доручень керівника;

- реєстрація, прийом, відправка кореспонденції;

- кадрове, поточне, архівне діловодство;

- складання звітності (по кадрам, творчим колективам);

- прийом громадян, телефонних дзвінків;

- вступні інструктажі при прийомі на роботу;

- зберігання та ведення трудових книжок.

Додаткові функції:

- ведення соціальних груп;

- складання поточних планів;

- робота із ЗМІ, запит на публікацію заходів, афіш;

- підготовка ділових зустрічей, фуршетів;

- контроль за станом канцелярського приладдя;

- підтримка оргтехніки в робочому, справному стані;

- кур'єр.

старший державний інспектор
Державна податкова інспекція у м Краматорську Головного управління Міндоходов в Донецькій області. (Податки і збори, фіскальна служба), Краматорск
03.2014 − 07.2014 (4 месяца)

- Контроль за своєчасним поданням платниками податків та єдиного соціального внеску звітності, достовірністю, повнотою нарахувань та сплати ЄСВ.

- Проведення перевірок фізичних та юридичних осіб з питань своєчасних нарахувань, сплати, здачі звітності ЄСВ.

- Сприяння у здійсненні справ про адміністративні правопорушення, передбачених законом.

- Застосування санкцій за порушення норм законодавства.

Здійснення обліку ЄСВ.

Образование

Донбаська державна машинобудівна академія (Краматорск)
факультет економіки і менеджменту, економіка підприємства
полное высшее, 09.2010 − 12.2013 (3 года 2 месяца)
Машинобудівний коледж Донбаської державної машинобудівної академії (Краматорск)
діловодство (секретар)
средне-специальное, 09.2007 − 07.2010 (2 года 9 месяцев)

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Персональний комп'ютер на рівні досвідченого користувача ОС Windows (MS Office, Total Commander, Internet, основи html і CSS); 1С8.
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: -Здатність швидко навчатися; - аналітичне мислення; - організаторські здібності, цілеспрямованість; - відповідальність, не конфліктність. - Знання законодавства в телекомунікаційної, трудовій сфері, державній службі, досвід роботи на підпримствах з торгівельною діяльністю; - розуміння основ логістики, струкрури продажів, конфлоктології та комунікації. Незаміжня, діти відсутні, не маю шкідливих звичок. Захоплення: самовдосконалення, волейбол, активний спосіб життя, краудсорсингові проекти.
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Отримання посади офіс-менджера, HR-менджера , інспектор відділу кадрів, економіст, логіст, менеджер з продажу. Дружній колектив, чіткі обов'язки, можливість кар'єрного зростання, 5дений графік роботи з пн-пт (8 годин), обідня перерва з можливістю поїсти

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх