RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Александрие (Кировоградская обл.)
  4. Резюме Менеджер по роботі з клієнтами в
  5. Менеджер по роботі з клієнтами
Предложить вакансию
Резюме Менеджер по роботі з клієнтами
Іонкіна Ольга

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Менеджер по роботі з клієнтами

Заблокировано
10 000 грн.
 21 марта  Город: Александрия (Кировоградская обл.)
Возраст:49 лет
Режим работы:полный рабочий день, плавающий график работы
Рубрики: Офисный персонал; Торговля, продажи, закупки
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

комірник
Єкатеринославські меблеві майстерні (Промисловість), Александрия (Кировоградская обл.)
03.2020 − 12.2020 (9 месяцев)


  1. Прийом товару відповідно до всіх встановлених норм (якість, кількість).
  2. Облік товару (приходи, витрати, списання, інвентаризація).
  3. Забезпечення документообігу та здавання внутрішньої бухгалтерської звітності
логіст
Альянс Будівельників України ТОВ (Вантажоперевезення), Киев
06.2018 − 02.2020 (1 год 8 месяцев)


  1. Контроль та ведення документообігу.
  2. Звіряння з кар'єрами, перевізниками.
  3. Упорядкування реєстрів на оплату перевезень.
  4. Контроль наявності оригінальних документів.
  5. Безпосередня робота з перевізниками та ведення переговорів.
  6. Складання необхідної звітності.

менеджер
СКЛ Голд.ТОВ (Виробництво), Киев
07.2014 − 04.2018 (3 года 9 месяцев)



  1. Робота із первинною документацією.
  2. Створення звітів.
  3. Оформлення заявок на продукцію у програмі 1С (введення прибуткових накладних, складання видаткових, податкових накладних).
  4. Надання інформації про стан дебіторської заборгованості.
  5. Контроль наявності оригінальних документів.
  6. Оформлення актів звірянь із клієнтами.
  7. Складання звітності щодо виконання замовлень клієнтів.
  8. Вирішення можливих проблем з клієнтами в процесі відвантаження-прийому.


Продавець-консультант, завідуюча секцією,асистент начальника відділу,замначальника відділу.
Епіцентр К.ТОВ. (Роздрібна торгівля), Киев
01.2004 − 09.2012 (8 лет 8 месяцев)



  1. Планування та координація діяльності відділу для підвищення якості обслуговування та зростання продажів
  2. Здійснення оперативного управління колективом відділу 30-40 чол.
  3. Навчання молодшого торгового персоналу
  4. Організація та контроль процесу розміщення та викладення товарів, здійснення оформлення вітрин та стендів
  5. Безпосередня робота з постачальниками, проведення переговорів
  6. Визначення товарних залишків, контроль замовлень товарів, переміщення. Проведення інвентаризації
  7. Аналіз обсягів продажу та прибутковості за кожною товарною категорією
  8. Розробка заходів щодо покращення економічних показників роботи та виконання фінансового плану відділу та підприємства
  9. Аналіз ринку та конкурентного середовища
  10. Складання необхідної звітності про роботу відділу
  11. Аналітика продажу.


Образование

Кіровоградський комерційний технікум. (Кропивницкий)
комерційна діяльність
средне-специальное, 09.1996 − 03.1999 (2 года 5 месяцев)

Знание языков:

Русский - Продвинутый (свободно)

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Бухгалтерська програма 1-С. Впевнений користувач: Windows, Офісне програмне забезпечення (Word, Excel).
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Стресостійкість. Витримую високі емоційні навантаження та зберігаю спокій у критичних ситуаціях. Відповідальність. Вмію швидко аналізувати ситуацію та оперативно приймати рішення, покладаючи на себе повну відповідальність за них. Комунікабельність Швидко знаходжу спільну мову для ефективного вирішення суміжних робочих питань. Вмію самостійно та швидко шукати потрібну інформацію та застосовувати її на практиці. Сильні адміністративні навички та аналітичні здібності. Вмію швидко приймати рішення та розставляти пріоритети.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх