Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
1. Ведення діловодства на підприємстві.
2. Реєстрація вхідної кореспонденції і направлення її на розгляд керівництву підприємства.
3. Відповідно до резолюції керівництва підприємства, передача документів на виконання.
4. Організування своєчасного оформлення вихідної документації підприємства.
5. Відправлення відповідної документації адресатам.
6. Ведення обліку проходження документальних матеріалів, здійснення контролю за їх виконанням.
7. Ведення журналів обліку отриманої і відправленої кореспонденції систематизація і зберігання документів поточного архіву.
8. Формування справи і готування їх до здачі в архів.
9. Оформлення, реєстрація наказів і посвідчення про відрядження.
10. Забезпечення співробітників офісу канцтоварами, контроль їх наявності і своєчасне замовлення.
Формування зведень погоди та передача метеоінформації за допомогою автоматизованих систем
Подписаться на рассылку новых резюме: "Оператор ПК, пакувальниця в Умане"