RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Горишних Плавнях
  4. Резюме Помічник керівника в
  5. Помічник керівника
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Помічник керівника

Заблокировано
 17 января 2019  Город: Горишние Плавни
Возраст:37 лет
Режим работы:полный рабочий день, свободный график работы, удаленная работа
Рубрики: Офисный персонал; Руководство
 Состою в браке  Есть дети 

Опыт работы

Оператор комп’ютерного набору
Поліклініка «Медичний центр первинної медико-санітарної допомоги» (Лікувальна)
07.2012 − 09.2015 (3 года 2 месяца)

– приймання вхідної кореспонденції, штемпелювання, сортування, розглядання, реєстрування і передача її за призначенням;

– створення вихідних і внутрішніх документів;

– приймання, перевірка правильності оформлення, реєстрація в поштових реєстрах вихідної кореспонденції;

– ознайомлення працівників з документами;

– стеження за відповідністю стандартам підготовлених організаційно-розпорядчих документів;

– підбір матеріалів для доповідей і нарад;

– підшивання закінчених діловодством документів у справи

Спеціаліст І категорії (документознавець)
Прокуратура м. Комсомольська (Правоохоронна)
06.2008 − 07.2010 (2 года )

– приймання вхідної кореспонденції, штемпелювання, сортування, розглядання, реєстрування і передача її за призначенням;

– створення вихідних і внутрішніх документів;

– стеження за строками виконання документів;

– приймання, перевірка правильності оформлення, реєстрація в поштових реєстрах вихідної кореспонденції;

– організовування особистого прийому відвідувачами;

– ведення книг обліку документів, передбачених інструкцією з діловодства в органах прокуратури;

– підшивання закінчених діловодством документів у справи згідно з номенклатурою справ;

– ознайомлення працівників з документами;

– підбір матеріалів для доповідей і нарад;

– стеження за відповідністю стандартам підготовлених організаційно-розпорядчих документів;

– оформлення закінчених діловодством документів для здачі в архів;

– ведення обліку матеріальних цінностей;

– ведення обліку документальних матеріалів постійного зберігання;

– складання актів на знищення документальних матеріалів після закінчення строку їх зберігання;

– ведення табеля обліку робочого часу та обліку матеріальних цінностей;

– здійснення загального керівництва канцелярією;

– складання номенклатури справ

Образование

Кременчуцький державний університет ім. Михайла Остроградського (Кременчуг)
Права та гуманітарних наук, спеціальність «Документознавство та інформаційна діяльність»
полное высшее, 09.2009 − 07.2014 (4 года 9 месяцев)

Знание языков:

Украинский - Продвинутый (свободно), Русский - Продвинутый (свободно), Английский - Ниже среднего

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Операційна система Windows, MS Word, MS Excel, MS Outlook, ABBYY FineReader, мережа Internet – досвідчений користувач

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх