RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Харькове
  4. Резюме Помічник керівника, секретар в
  5. Помічник керівника, секретар
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Помічник керівника, секретар

Заблокировано
  2 февраля 2021  Город: Харьков
Возраст:42 года
Режим работы:полный рабочий день, посменная работа, плавающий график работы
Рубрики: Офисный персонал

Опыт работы

Помічник керівника
Адвокатське об'єднання "ЛЄДАПРАВО" (Право, адвокатська діяльність), Харьков
02.2016 − 02.2020 (4 года )

- пошук та аналіз інформації за завданням керівника в телефонному режимі або мережі Internet;
- ведення електронних баз даних об'єднання;
- подача документів, здача різної звітності в податкові органи, пенсійні фонди, суди і т.д.;
- супровід клієнтів об'єднання в державні інстанції (банки, ПФУ, ЦНАП, фонди соціального страхування, тощо), психологічна підтримка та допомога в вирішенні їх питань;
- складання простих документів (різних заяв, запитів, тощо), набір тексту, сканування документів;
- робота з поштою (регулярна відправка та отримання різного виду листів «Укрпошта», «Нова Пошта») та реєстрація кореспонденції;
- розміщення публікацій та новин на офіційному сайті АО «Лєдаправо» -http://ledapravo.com.ua/);
- відповідальне виконання кур'єрських функцій по доставці/передачі різного роду документації;
- виконання різноманітних доручень керівника;
- досвід роботи з електронною системою документообігу "ДокПроф" та великим об'ємом вхідної документації.

 Есть рекомендации с данного места работы
Секретар-диспетчер
ТОВ компанія "Фінпром.Інвест" (Нерухомість, оренда офісів), Харьков
06.2011 − 01.2015 (3 года 7 месяцев)

- координація роботи офісу;
- ділове листування, комп'ютерний набір документів для директорського складу (договорів, службових записок, заяв, тощо);
- облік та реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, контроль термінів реагування підрозділів на вхідні документи;
- прийом та розподіл телефонних дзвінків (міні-АТС);
- ведення бази даних (call-центр заявок);
- координація бригади оперативного реагування на заявки, контроль їх роботи;
- реклама об'єктів компанії в Internet та ЗМІ;
- пошук та підбір різноманітної бізнес-інформації (аналіз ринку, послуг, моніторинг діяльності конкурентів та ін.);
- робота з офісною технікою (копіювання, сканування документів).

Секретар, інспектор кадрів
ТОВ регіональна компанія "Дела" (Здача в оренду своїх бізнес-приміщень), Харьков
11.2007 − 07.2009 (1 год 7 месяцев)

- відповідь на телефонні дзвінки;
- облік та реєстрація вхідної (вихідної) кореспонденції;
- відправка документів поштою, е-mail, кур'єрською доставкою;
- ведення кадрової документації (накази по особовому складу, оформлення та ведення трудових книжок і особових справ працівників, ведення табелю обліку робочого часу);
- облік надання відпусток працівникам;
- забезпечення життєдіяльності офісу (підписка, канцтовари, вода та інше).

Образование

Харківський національний університет радіоелектроніки (Харьков)
Спеціальность "Біотехнічні і медичні апарати та системи", диплом інженера-електроніка
полное высшее, 09.1999 − 05.2004 (4 года 7 месяцев)

Знание языков:

Украинский - Выше среднего

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Навички роботи: Microsoft Word, Excel, CorelDraw, програмою електронного документообігу "ДокПроф", Internet. Досвід роботи з міні-АТС, факсимільним зв'язком, МФУ різних моделей (принтером, копіювальним апаратом, сканером).
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Відповідальність, старанність, акуратність, пунктуальність. Водій категорії "В" (2019 рік). Без шкідливих звичок.
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Затишний офіс, дружній колектив, спокійний керівник :)

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *

Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх