Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
    1. Работа в Украине
    2. Резюме
    3. Резюме в Харькове
    4. Резюме Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер в
    5. Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер
    Предложить вакансию
    Резюме Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер
    Шептура Оксана

    Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер

    Заблокировано
     27 февраля   Город: Харьков
    Возраст: 39 лет
    Режим работы: полный рабочий день, свободный график работы
    Рубрики: Офисный персонал; Другие предложения
    или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

    Опыт работы

    Помічник керівника
    Адвокатське об'єднання "ЛЄДАПРАВО" (Право, адвокатська діяльність), Харьков
    02.2016 − 02.2021 (5 лет )

    Обов'язки:
    - пошук та аналіз інформації за завданням керівника в телефонному режимі або мережі Internet;
    - ведення електронних баз даних об'єднання;
    - подача документів, здача різної звітності в податкові органи, пенсійні фонди, суди і т.д.;
    - супровід клієнтів об'єднання в державні інстанції (банки, ПФУ, ЦНАП, фонди соціального страхування, тощо), психологічна підтримка та допомога в вирішенні їх питань;
    - складання простих документів (різних заяв, запитів, тощо), швидкий набір тексту, сканування документів;
    - робота з поштою (регулярна відправка та отримання різного виду листів «Укрпошта», «Нова Пошта») та реєстрація кореспонденції;
    - розміщення публікацій та новин на офіційному сайті АО «Лєдаправо» (http://ledapravo.com.ua/);
    - відповідальне виконання кур'єрських функцій по доставці/передачі різного роду документації;
    - виконання різноманітних доручень керівника;
    - досвід роботи з електронною системою документообігу "ДокПроф" та великим об'ємом вхідної документації.

     Есть рекомендации с данного места работы
    Секретар-диспетчер
    ТОВ компанія "Фінпром.Інвест" (Нерухомість, оренда офісів), Харьков
    06.2011 − 01.2015 (3 года 7 месяцев)

    Обов'язки:
    - координація роботи офісу;
    - ділове листування, комп'ютерний набір документів для директорського складу (договорів, службових записок, заяв, тощо);
    - облік та реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, контроль термінів відповідів на листи та виконання робіт;
    - прийом та розподіл телефонних дзвінків (міні-АТС);
    - ведення бази даних (call-центр заявок від клієнтів з різних питань);
    - координація бригади оперативного реагування (слюсаря, сатехніка, прибиральниці, менеджера об'єкту, тощо) на заявки з боку кліентів, контроль та якість виконаних робіт;
    - реклама об'єктів компанії в мережі Internet та ЗМІ;
    - пошук та підбір різноманітної бізнес-інформації (аналіз ринку, послуг, моніторинг діяльності конкурентів та ін.);
    - робота з офісною технікою (копіювання, сканування документів, інше).

    Секретар, інспектор кадрів
    ТОВ регіональна компанія "Дела" (Здача в оренду своїх бізнес-приміщень), Харьков
    11.2007 − 07.2009 (1 год 7 месяцев)

    Обов'язки:
    - відповідь на телефонні дзвінки;
    - облік та реєстрація вхідної (вихідної) кореспонденції;
    - відправка документів поштою, е-mail, кур'єрською доставкою;
    - ведення кадрової документації (накази по особовому складу, оформлення та ведення трудових книжок і особових справ працівників, ведення табелю обліку робочого часу);
    - облік надання відпусток працівникам;
    - забезпечення життєдіяльності офісу (підписка, канцтовари, доставка води та інше).

    Образование

    Харківський національний університет радіоелектроніки