RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Продавец-консультант, Менеджер, Администратор в Киеве
  5. Продавец-консультант, Менеджер, Администратор
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Продавец-консультант, Менеджер, Администратор

Заблокировано
15 000 грн.
  3 февраля 2020  Город: Киев
Возраст:48 лет
Режим работы:полный рабочий день, посменная работа
Рубрики: Банковское дело, ломбарды; Офисный персонал; Торговля, продажи, закупки
 Состою в браке  Есть дети 

Опыт работы

деловод
Укрсоцбанк (Банк), Киев
10.2018 − 02.2019 (4 месяца)

Носарева Олена Анатоліївна місце проживання м.Київ,Подільський р-н,Виноградар
21.06.1975р.

заміжня маю двох дітей чоловічого полу: 4.03.1995р., 3.09.2004р.

1.09.1992 по 30.06.1994р. навчалася в професійно-техничному училищі за спеціальністю кравець (диплом ГГ№008940).13.06.98 працювала продавцем женочої білизни та продавцем дитячого одягу на вещевом рынке" Минский",а також продавцем квітів.
16.06.2000р.прийнята на роботу у військову частину Д 0040 до адміністративно-господарського відділу Київської військової комендатури ( охорона та обслуговування центрального апарату МНС України).

26.03.2001р. Київська військова комендатура ( охорона та обслуговування центрального апарату МНС України) переформована у військову частину Д 0040.

1.05.2001р.переведена у віськову частину до адміністративної господарчої служби.

08.12.2003р.Переведено провідним інженером до відділу забезпечення діяльності державної інспекціїцивільногозахисту та техногенної безпеки.

30.03.12р. Звілнено з роботи у зв`язку з переведенням до Загону забезпечення МНС України.

31.12.2005р.по22.10.2008р. Загон забезпечення МНС України прийнято на роботу провідним інженером до відділу забезпечення діяльності державної інспекціїцивільногозахисту та техногенної безпеки.

19.09 2002р.по 30.06.2008р. навчалася на заочному факултеті у Одеському державному екологічному університеті і отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Метеорологія" та здобула кваліфікацію інженер-метеоролог.
10.12. 2008 працювала продавцем за трудовим договором "Ашан"17.11.2009 прийнята на роботу техніком метеорологом сектора метеорологічних спостереженні на метеостанції р. Києва.1.02.2011 МНС науково-иследовальский інститут провідний спеціаліст.03.062011 прийнята в кафе "Фортеця" адміністратором.
27.082013 за 31.08.2016 вихователь середньої освітньої школи 93.
Останне місце роботи 4.10.18-по 27.02.2019 провідним специалистом в відділі діловодства на судовових документах в укрсоцбанке.
,моб.тел. 066-671-85-65
Маю функціональні обязанности:уміння працювати з оргтехнікою (сканер, принтер, факс), упевнений користувач ПК (Word, Outlook, Internet). Забезпечення життєдіяльності офісу (канцелярія і т.п.). Супровід процесу підбору персоналу, маю досвід роботи з людьми, ведення господарської діяльності, ведення внутрішньої корпоративної звітності згідно процедур компанії (кадри), виконання адміністративних і організаційних доручень керівника, кур'єрське адміністрування.Організація і виконання доручень керівництва. Зустріч, супровід і розміщення делегацій.Організація життєдіяльності офісу. Знання ділового етикету, мала сервіровка (кава/чай) . Управління соціальними мерепріятіямі, управління кур'єрською службою

Адміністративна підтримка керівника: планування робочого дня, прийом, облік, інформації, бронювання квитків, готелів, підготовка командировочних документів, організація переговорів. Підготовка ділових зустрічей керівника, а також ведення розкладу керівника, протоколювання зустрічей . Ведення діловодства, організація нарад, зустрічей і ведення їх графіка, прийом відвідувачів, контактів, ділове листування, здійснення документообігу.Уміння вільне спілкуватися по телефону, ведення телефонних переговорів, відповідальне відношення до дорученої справи, обслужівніє вхідних і вихідних телефонних дзвінків, обслуговування вхідної і вихідної пошти (звичайною і електронною), ведення ділової кореспонденції, обробка і реєстрація вхідної, вихідної інформації.

Особисті якості:весела,з почуттям гумору,винахідлива,доброзичлива,,активна,швидко обучаема, велика мотивація працювати і заробляти,працьовита
виконавча, комунікабельна, ініціативна, щира, відповідальна, пунктуальна(виконання завдань в поставлений термін), орієнтована на результат, цілеспрямована, старанна, висока мотивація, організаторські здібності, активна в роботі, здібність до навчання, організована, енергійна, дисциплінована, порядна і чесна, керована нарівні із здатністю приймати самостійні рішення, дипломатична (уміння домовитися, знайти компроміс),системность мислення, аналітичні здібності. Маю спокійний, урівноважений характер,уважна, а також маю бажання рости і навчатися, готова підвищувати свою кваліфікацію, та маю повну вищу освіту.Шукаю добову або позмінну роботу ,(1/3,1/2,2/2,3/3,4/4,7/7), офіційну роботу але пропозиція з графіком 5/2 теж можлива досвід оператором,диспетчером маю.

Образование

ОДЕКУ (Одесса)
інженер-метеоролог
полное высшее, 09.2002 − 06.2008 (5 лет 9 месяцев)

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Маю функціональні обязанности:уміння працювати з оргтехнікою (сканер, принтер, факс), упевнений користувач ПК (Word, Outlook, Internet)

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх