RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Проектный менеджер, бизнес-консультант в Киеве
  5. Проектный менеджер, бизнес-консультант
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Проектный менеджер, бизнес-консультант

Заблокировано
  4 июня 2020  Город: Киев
Возраст:42 года
Режим работы:полный рабочий день, свободный график работы, удаленная работа
Рубрики: IT, WEB специалисты; Бухгалтерия, финансы, учет/аудит; Руководство
Готова к командировкам

Опыт работы

Project Manager, Бізнес-консультант
Архітектура соціальних та бізнес-систем (Систематизація бізнесу (автоматизація бізнес-процесів, постановка та впровадження управлінського обліку)), Киев
11.2017 − По настоящее время (6 лет 5 месяцев)

Смолярова Анна

Портфоліо: m.facebook.com/business2architect


Project Manager по постановці, впровадженню та автоматизації обліку


Практичний досвід по:

• аналізу бізнесу

• збіру вимог

• підбору спеціалістів

• управлінню проектами

• автоматизації/ оптимізації бізнес-процесів

• впровадженню змін всередині компанії

• систематизації бізнесу


Досвід роботи


CEO, Project Manager по постановці, впровадженню та автоматизації обліку

Project Manager по систематизації бізнесу


Вирішую задачі:


• Project Manager: аудит, збір вимог, розробка та постановка технічних завдань, контроль виконання, пошук підрядників , бюджетування, вирішення всіх задач для реалізації проекту, координування робіт та синхронізація зв'язків між внутрішнім та зовнішнім клієнтом

• Аналіз бізнес-процесів компанії - можливість побачити "як є" й привести у відповідність "як треба"

• Реінжинирінг бізнес-процесів компанії - зміни, оптимізація та вдосконалення

• Організаційний дизайн, розрахунок навантаження персоналу - справжнє положення в колективі, грамотний розподіл обов'язків згідно стратегії, цілей та задач бізнесу

• Структурування та систематизація операційної діяльності - правильна реалізація внутрішнього потенціалу в компанії

• Організаційний розвиток компанії - визначення відповідності персоналу задачам , розробка системи навчання та її впровадження

• Аналіз та розробка посадових інструкцій, посадових обов'язків, профілів посад, положень по взаємодії між підрозділами, регламентів - систематизація hr-напрямку, підвищення КПД-компанії

• Розробка та впровадження управлінського обліку в компанії: синхронізація даних виробництва, бухгалтерського, фінансового та податкового обліку

• Автоматизація 1С, ERP та CRM

Образование

ЗІДМУ (Запорожье)
економіка підприємства/фінанси
полное высшее, 09.2003 − 05.2007 (3 года 7 месяцев)

Знание языков:

Украинский - Профессиональный (эксперт), Русский - Профессиональный (эксперт)

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: ms office. Trello, Delo Pro, 1C тощо
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Управлінець, бізнес-архітектор, системний аналітик, організаційний менеджер. Володію алгоритмами систем та вмію їх будувати
Цель поиска работы, пожелания к месту работы:  Систематизація бізнесу - структурування діяльності, вдосконалення бізнес-процесів компанії, штатної структури, виведення бізнесу на якісніший рівень. Отримую від цього задоволення

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх