RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Начальник господарського відділу в Киеве
  5. Начальник господарського відділу
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Начальник господарського відділу

Заблокировано
10 000 грн.
  1 июля 2020  Город: Киев
Возраст:49 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Офисный персонал; Руководство
 Состою в браке  Есть дети 

Опыт работы

Начальник господарського відділу
Національна наукова медична бібліотека України (Громадський заклад), Киев
03.2017 − По настоящее время (7 лет 1 месяц)

Управління господарською діяльністю підприємства, забезпечення дотримання належного стану приміщень, участь у розробленні планів поточних та капітальних ремонтів основних фондів установи (будівель, систем водопостачання, повітропроводів та інших споруд), складання кошторисів господарських витрат підприємства, організація проведення ремонту приміщень установи, контроль якості виконання ремонтних робіт. Забезпечення підрозділів установи меблями, господарським інвентарем, нагляд за його збереженням і проведенням вчасного ремонту. Організація оформлення необхідних матеріалів для укладання договорів на надання послуг, отримання та зберігання канцелярського приладдя, необхідних господарських матеріалів, забезпечення ними підрозділи установи. Ведення обліку витрат господарських матеріалів та складання встановленої звітності. Керування роботами з упорядкування та прибирання території установи.

Секретар інформаційно-навчального центру
Київська Міська Наркологічна Лікарня «Соціотерапія» (Медицина), Киев
08.1998 − 06.2012 (13 лет 10 месяцев)

Формування учбових груп, ведення обліку канцелярських принад, оформлення відповідних документів стосовно проходження навчання, складання графіків і розпорядку робочого дня, буфетне забезпечення та обслуговування під час проведення заходів, забезпечення підрозділу установи меблями, господарським інвентарем, нагляд за його збереженням і проведенням вчасного ремонту.

Технолог громадського харчування
КТП «Продторг» (Громадське харчування), Димер
04.1995 − 08.1997 (2 года 4 месяца)

Організація технологічного процесу виготовляння та реалізації продукції в закладах харчування, керування роботою технологічного персоналу закладу харчування.

Образование

Київський кооперативний технікум (Киев)
Технологія приготування їжі і організація громадського харчування, Технік -техноглог
средне-специальное, 09.1992 − 05.1995 (2 года 7 месяцев)

Дополнительное образование

 Навчальний центр КОТЕФІ Організація роботи з охорони праці на підприємстві 2017

Знание языков:

Английский - Начальный, Русский - Продвинутый (свободно)

Дополнительная информация

Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Організація технологічного процесу виготовляння та реалізації продукції в закладах харчування, керування роботою технологічного персоналу закладу харчування. Управління господарською діяльністю підприємства, забезпечення дотримання належного стану приміщень, участь у розробленні планів поточних та капітальних ремонтів основних фондів установи (будівель, систем водопостачання, повітропроводів та інших споруд), складання кошторисів господарських витрат підприємства, організація проведення ремонту приміщень установи, контроль якості виконання ремонтних робіт. Забезпечення підрозділів установи меблями, господарським інвентарем, нагляд за його збереженням і проведенням вчасного ремонту. Організація оформлення необхідних матеріалів для укладання договорів на надання послуг, отримання та зберігання канцелярського приладдя, необхідних господарських матеріалів, забезпечення ними підрозділи установи. Ведення обліку витрат господарських матеріалів та складання встановленої звітності. Керування роботами з упорядкування та прибирання території установи. Виконання роботи з організації табельного обліку, складання графіків відпусток і розпорядку робочого дня прибиральниць, гардеробників, швейцарів, електриків, сантехніків, різно-робочих та двірників службових приміщень установи. Забезпечення виконання протипожежних заходів, заходів з охорони праці і утримання в належному стані пожежного інвентарю. Знання основ організації виробництва та управління, основ трудового законодавства, правил та норм охорони праці та протипожежної безпеки. Порядок проведення інвентаризації. Організація підготовки та супроводу офіційно-ділових заходів а саме: - розподіл спеціально обладнаних приміщень для проведення заходів, координація дати та часу проведення заходів; - підготовка планів-графіків проведення заходів, щоденні та щотижневі; - буфетне забезпечення та обслуговування під час проведення заходів; - закупівля необхідних ТМЦ для забезпечення офіційно-ділових заходів; - буфетне забезпечення заходів, що проводяться в кабінетах керівництва компанії.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *

Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх