«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.
Віддалена робота має безліч переваг, але також і певні недоліки. Одним з таких недоліків можна вважати ізольованість працівника від команди колег. Такий стан справ може призвести до появи ментальних проблем. Як цьому протидіяти, читайте в матеріалі від Jobs.ua.
Чи зауважували ви колись, що ваш колега почав демонструвати незвичну для нього поведінку? Мається на увазі, перестав допомагати вам, навіть якщо раніше з готовністю це робив; або ж почав виконувати тільки строго визначені обов’язки, не перепрацьовуючи і не перенапружуючись в будь-який спосіб. Це ознаки того, що ваш колега вирішив вдатися до стратегії «тихого звільнення».
Якщо вам по роботі доводиться багато працювати з текстами, тобто безпосередньо мати справу з комп’ютерним набором на клавіатурі, ви можете оптимізувати цей процес. Цікаво, що багато людей, яким потрібно чимало часу проводити за текстами, не знають цих простих речей.
На жаль, стрес - невіддільна частина життя кожної людини, але не обов’язково негативна.
Багато людей працює віддалено, тому в офісі чи вдома, але доводиться подовгу засиджуватися за комп’ютером. Це може призвести до певних проблем із здоров’ям, і в цій статті разом із Jobs.ua поговоримо про те, що таке офісний синдром і які профілактичні заходи мінімізують ризик його появи.
Іноді здається, що досягти бажаної мети неможливо. І чим масштабніша ця мета, тим більше сумнівів долають нас; в результаті, як це часто трапляється, ми відступаємо. То як досягти неможливого, як бажані цілі перетворити в реальність?
Віддалена робота давно перестала бути чимось незвичним. А відтак постає питання, як працювати на дистанційці так, щоб не шкодити своєму фізичному та ментальному здоров’ю.
Хто б міг подумати, що починаючи з листопада 2022 року однією з конкурентних переваг серед роботодавців стане наявність генератора і постійного інтернету.
Якщо говорити про ірраціональність людської поведінки, кожен з нас схильний до прийняття рішень, продиктованих емоціями, а не виваженими і раціональними фактами. Архітектурне мислення дозволить уникати пасток, розставлених нашими емоціями на всьому шляху до прийняття рішень.
Ефективність занотовування важливої інформації на роботі годі переоцінити. Відтак і постає питання, як ефективно робити нотатки, якими методиками користуватися, щоб полегшити цю справу. Пропонуємо з’ясувати, які цікаві методики та поради допоможуть у цій справі.