UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Білій Церкві
  4. Резюме Бухгалтер в
  5. Бухгалтер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Бухгалтер

Заблоковано
5 000 грн.
  3 грудня 2018  Місто: Біла Церква
Вік:36 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Офісний персонал
 Є діти 

Досвід роботи

Освіта

Білоцерківська філія Державної академії статистики,обліку і аудиту
Білоцерківська філія Державної академії статистики,обліку і аудиту Деркомстату України за спеціальністю
середня, 09.2004 − 05.2006 (1 рік 8 місяців)

Знання мов:

: Українська - рідна, російська – вільна, англійська – pre-intermediate - Початковий

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Професійні навички та знання: MS Office, Outlook , Internet, В52, 1С – впевнений користувач,Сервіс Деск • Успішній довіт керування персоналом • Організація робочого процесу • введення обліку та документації

Адміністратор

грудень 2016-грудень 2017

фітнес клубу «Атлант Спорт» м.Біла Церква

- Ведення облікової документації, складання документів, робота з програмами MS Word, MS Excel, В 52

- Проведення внутрішньої обліуц, інвентаризацій та складання документів.

- Контроль за дотриманням трудової дисципліни співробітниками.

- Работа з пк, касовим аппаратом,касовий облік

Оператор менеджер зі страхування

листопад 2016- листопад 2017

Страховий капітал

- Обслуговування, консультація клієнтів, відділ продаж

Консультант вхідної лінії

березень 2015 – жовтень 2016

коллцентр WIN TRADE

- Обслуговування абонентів ТБ та Інтернет, сервісний відділ

Бухгалтер

07.02.2008-30.01.2009

ФОП Ільченко Л.Г.

- Ведення облікової документації, складання документів, робота з програмами MS Word, MS Excel, 1с, доставка документації та робота з великою кількістю інформації.

- Впровадження в роботу нововведень від вищестоящого керівництва, а також у сфері законодавства.

- Проведення інвентаризацій та складання документів.

Приватний підприємець

06.06.2007-21.09.2009

ФОП Харченко Інна Валентинівна(громадське харчування)

- Контроль за дотриманням трудової дисципліни співробітниками.

- Підготовка звітів за результатами роботи пов'язаної з перевіркою документів.

- Ефективна взаємодія з персоналом, яке спрямоване на результат

-Ведення бухгалтерського обліку,1с

Бухгалтер

13.03.2007-06.02.2008

ПП Крапивін С.А.

- Ведення облікової документації, складання документів, робота з програмами MS Word, MS Excel,1с, доставка документації та робота з великою кількістю інформації.

- Впровадження в роботу нововведень від керівництва, а також у сфері законодавства.

- Проведення інвентаризацій та складання документів.

Продавець-касир

16.11.2006-05.01.2007

ТОВ "БМ Трейд"

- Взаємодія з клієнтами

- Работа з пк, касовим аппаратом,касовий облік

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору