UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Хмельницькому
  4. Резюме Бухгалтер в
  5. Бухгалтер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Бухгалтер

Заблоковано
10 000 грн.
 28 листопада 2018  Місто: Хмельницький
Вік:43 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готова до відряджень

Досвід роботи

Освіта

повна вища,  −

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 

(Gnidko Tayana)

Дата народження:

1980-05-02

Місто проживания :Хмельницький

Передбачувана посада: Бухгалтер широкого профілю, фінансовий аналітик.

[Фінанси, бухгалтерія, аудит]

Графік роботи : повна зайнятість

Побажання до нової роботи: Здорова атмосфера в колективі, стабільність, повага.

Освіта:

Рівень освіти- вища

Основна освіта -09/1997 - 06/2002 | Хмельницький Технологічний Університет Поділля - Інженерно – економічний факультет,спеціальність-облік і аудит

Тренінги та курси -Финансовый менеджмент, копирайтинг, маркетинг, ефективність продажів, SEO,фінансове планування,

Професійний досвід:

03/2005 - 02/2008 -ТОВ" СТІОМІ - Холдинг" [Виробничо-торгове підприємство] -бухгалтер департаменту с/г бухгалтерії.

Обов’язки; облік матеріалів та МШП,облік основних засобів, робота з пайовиками підприємства.

02/2008 - 12/2008 -ТОВ" Ромстал Україна" [торгове підприємство непродовольчих товарів].

Обов’язки:

- бухгалтер філії;

- облік касових операцій та інкасування торгової виручки;

- облік дебіторських і кредиторський операцій;

- прихід і розхід товару;

- ПДВ;

- участь в продажах;

- консультативна робота з клієнтами;

- участь в організації роботи філії;

2010-2012-Торгова фірма -ТМ» Анабель Арто».

Обов’язки:

- бухгалтер філії західного регіону в тому числі;

- облік касових операцій ;

- облік дебіторських і кредиторський операцій;

- облік доходів та витрат;

- облік заробітної плати;

- управлінський облік

2012-2014- ООО" Кофе Груп-А" (торгове підприємство, ЗЕД).

Обов’язки:

- бухгалтер розрахунків ЗЕД;

- внесення у базу "1С : Підприємство " (8.2) " прибуткових, витратних накладних;

- представлення до банківських установ документів для перерахування коштів іноземним постачальникам, а також для розрахунків з іншими кредиторами;

- проведення банківських операцій в програмі 1С, системі Клієнт-банк,згідно з бухгалтерським обліком;

- здійснення операцій, пов'язаних з прийомом і видачею готівкових грошових коштів через касу компанії;

- формування авансових звітів;

- проведення звіряння дебіторської і кредиторської заборгованості по контрагентах (постачальники, покупці) ;

- проведення інвентаризації;

- управлінський облік.

2014-2018 - ФОП Олександрович Ю.Ю.(тел. 380989798355)

Введення обліку ФОП на загальній системі оподаткування і ПДВ(аутсорсинг).

2017-2018- торгове підприємство товарів для будівництва.

Введення обліку приватного підприємства та ФОП на єдиному податку.

Впевнений користувач програми 1С різних модифікацій та офісних програм Microsoft.

Про себе: висока саморганізація, швидка адаптапція та бажання саморозвитку , швидко навчаюсь, відповідальність та неконфліктність.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору