UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві, Резюме в Броварах
  4. Резюме Бухгалтер экономист в Києві
  5. Бухгалтер экономист
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Бухгалтер экономист

Заблоковано
15 000 грн.
 22 жовтня 2018  Місто: Київ
 Готова до переїзду в: Бровари
Вік:42 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит

Досвід роботи

Освіта

повна вища,  −

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 

Григор’єва Євгенія

Регіон: Київ

Телефон: 0972208803

E-mail: Zh.grigoryeva@ukr.net

Економіст

Досвід роботи

Фахівець з обліку та контролю

Лютий 2013-травень 2018

ТОВ ВіДі Автосіті

Адміністрування облікових інформаційних систем підприємств (закриття періоду, трансляція даних з 1С Операційний контур до 1С УТП, коригування окремих документів у закритому періоді згідно відповідних документів, контроль відповідності і вірності проведених операцій та документів, коригування окремих документів користувачів у закритому періоді та відкритому періоді – за запитом, реєстрація нових користувачів/видалення старих користувачів, зміна прав доступу користувачів тощо), надання консультацій користувачам щодо використання функцій облікових інформаційних систем підприємств; участь у тестуванні змін в облікових системах; виконання робіт, що пов’язані із ручним внесенням/обробкою даних, необхідних для впровадження змін в інформаційних системах; надання необхідної інформації та звітів щодо наданих послуг.

Економіст

травень 2012- січень 2013

ТОВ «КК «Тех-Ресурс»

Планування, контроль та виконання продажу ч. металобрухту, шляхом відправки товару. Контроль відправки лома. Ведення договорів. Здійснювання контролю ціни. Ведення сводних таблиць. Виставлення рахунків. Формування документів(расх.накладні, рахунки, акти, додатки, специфікації). Контроль наявності документів отгрузки.

Зам.гл.бухгалтера

липень 2009 – травень 2012 (3 года 6 мес)

Корпорація "АрхБудСервіс

от 20 до 50 сотрудников Строительство

Корпорація "АрхБудСервіс", заступник головного бухгалтера (будівельна організація);

Проведення первинної документації. Адміністративні витрати.

Нарахування заробітної плати. Прибуткування, переміщення і списання основних засобів. Звірки з постачальниками. У підпорядкування було2 співробітника. Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.

Економіст відділу казначейських операцій

липень 2008 - червень 2009 (1 год)

ЗАО "Вик Оил"

от 100 до 500 сотрудников Банки

ЗАО «Вик Оил», (нафтова компанія), економіст відділу казначейських операцій Фінансового департаменту.

планів Робота з договорами, розрахунки з дебіторами-кредиторами. Збір, контроль і відправка платежів (Клієнт-банк), складання і договорів.

Економіст управління "Казначейство"

липень 2007 - червень 2008 (1,1 год)

ТОВ "Євро Лізинг"

от 50 до 100 сотрудников Финансовые услуги

ТОВ "Євро Лізинг", економіст УПРАВЛІННЯ "Казначейство"

Планування роботи з бюджету. Формування бази платіжних доручень; Звіт платежів; Ведення бази даних по траншах і розрахунок графіків погашення. Формування звіту про перевірки наявності всіх застрахованих ТЗ; Страхування нових транспортних засобів (оформлення страховок КАСКО, полісів ОСАЦВ); Формування звіту готової заявки на страхування ТЗ; Формування звіту про продовження договору КАСКО та ОСАЦВ.

Фахівець операційної діяльності середнього та малого бізнесу

липень 2006 - червень 2007 (1 год)

АКІБ "УкрСиббанк"

от 100 до 500 сотрудников Банки

Операційна діяльність по супроводу юридичних осіб.

Освіта

Східноукраїнський Національний університет імені В.Даля

Год окончания 2005

ф-т "Фінансово-економічний" за спеціальністю "Фінанси" диплом

Луганський комерційний коледж

Год окончания 2001

за спеціальністю "Фінанси" і здобула кваліфікацію "бухгалтера-фінансиста"; диплом

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Досвідчений користувач ПК : SAP, 1С:8.3, 1С:7, 1:С Казна, Lotus

Notes, Foss Mail (Windows; Microsoft Office (Word, Excel,Outlook),

Internet .

Особисті якості

Комунікабельність, відповідальність, скрупульозність, бажання

вдосконалюватися у професійній сфері; вміння працювати в

команді і самостійно. Легко засвоюю нові знання, готова до

навчання.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору