UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Івано-Франківську
  4. Резюме Бухгалтер,помічник бухгалтера, кадровик,секретар в
  5. Бухгалтер,помічник бухгалтера, кадровик,секретар
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Бухгалтер,помічник бухгалтера, кадровик,секретар

Заблоковано
3 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Івано-Франківськ
Вік:46 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: з 11.2013 по теп.час 'ВОГ РІТЕЙЛ' (Оптовата та роздрібна торгівля нафтопродуктів) Обов’язки: Облік реалізації нафтопродуктів по штрих-картках в програмі 1С 8: -формування всіх необхідних документів, (видаткові, податкові накладні); -відпуск штрих-карток за готівку з оформленням договору зазначеного зразка; -передача та прийом штрих-карток з інших філій; -інвентаризація; -виписка податкових накладних на готівкові чеки клієнтам ( із дотриманням терміну встановленого ПКУ щодо реєстрації податкових накладних); -інше. Інспектор з кадрів З 6.2011 по 11.2013 ІФФ ТОВ 'Золотий Eкватор' (оптова та роздрібна торгівля нафтопродуктами) Ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів і встановлену документацію по кадрах. Оформлення прийому, переведення, звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, положень, інструкцій і наказів керівника підприємства. Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю. Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників. Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснювала контроль за складанням і дотриманням графіків чергових відпусток. Оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства. Вивчала особливості переміщення і причини плинності кадрів, брала участь в розробці заходів щодо їх усунення. Готувала та здавала особові справи в архів. Здійснювала контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і дотриманням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку. Складання встановленої звітності про роботу з кадрами. Здача звітів в Центр зайнятості та Статистичне управління. З 09.2005 по 10.12.2008 «Інститут менеджменту та економіки» (м. Івано-Франківськ) (заочна форма ), спеціальність-економіка підприємства, рік закінчення 2008 09.1992-07.1996 -Івано-Франківський технікум електронних приладів, спеціальність-технолог по виробництву виробів електронної техніки.Знання мов: українська, російська, англійська (рівень користувача комп`ютера) Навички роботи з комп`ютером ( Wіndows, Word, Excel, Internet, ел.пошта, 1С «Підприємство»,8.2) курси секретаря-референта, курси 1С «Бухгалтерія, Кадри».

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору