директор маазина
10.2016 − 05.2017 (7 місяців)
• управління, організація і контроль роботи персоналу;
• у разі необхідності виконання обов’язків співробітника магазину;
• оптимізація і контроль видаткової частини бюджету об’єкта торгівлі;
• вирішення питань з орендодавцями;
• вирішення питань з інкасації;
• оформлення всіх необхідних документів у фіскальних органах;
• ведення всієї документації магазину;
• контроль та забезпечення безперервної роботи програмного забезпечення й торгівельного устаткування;
• координація та організація діяльності підприємства;
• аналіз результатів продажів, розробка заходів щодо підвищення якості торгівлі;
• ведення переговорів з постачальниками;
• організація обліку ТМЦ і звітність директору підприємства (власнику).
Директор магазину
01.2015 − 09.2016 (1 рік 8 місяців)
• забезпечення встановленого режиму роботи магазину;
• консультування клієнтів щодо продукції;
• проведення інвентаризацій;
• планування та регулювання запасу товарів;
• прийом товару;
• контроль та оптимізація витратної частини бюджету магазину;
• ведення документації магазину.
администратор магазина
05.2011 − 01.2015 (3 роки 8 місяців)
• організація та контроль роботи персоналу в торговому залі;
• складання графіків роботи персоналу;
• забезпечення встановленого режиму роботи магазину;
• проведення тренінгів;
• консультування клієнтів щодо продукції;
• проведення інвентаризацій;
• планування та регулювання запасу товарів;
• прийом товару, робота з TSD;
• контроль та оптимізація витратної частини бюджету магазину;
• ведення документації магазину.