UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві, Резюме в Одесі, Резюме в Харкові
  4. Резюме Директор по развитию, руководитель проектов в Києві
  5. Директор по развитию, руководитель проектов
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Директор по развитию, руководитель проектов

Заблоковано
40 000 грн.
 28 вересня 2018  Місто: Київ
 Готовий до переїзду в: Одеса, Харків
Вік:43 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Виробництво; Керівництво; Будівництво, архітектура
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готовий до відряджень

Досвід роботи

Директор
ТОВ Кварцо (Cuarzo)
09.2018 − 09.2018
Місія: Start up компаній Результат: Cтворення структурованої моделі компанії, пошук і наповнення компанії ресурсами, відкриття ювелірних бутиків, торгова марка з "0", інтернет-магазин, відкриття майстерні, менеджерські продажі, сервіси і робота з клієнтськими базами, брендинг
Директор
Рекламное агентство Lokos
02.2018 − 09.2018 (7 місяців)
Місія: Start up компаній Результат: Cтворення рекламного агентства повного циклу (з використанням аутсорсингових схем і власною мережею зовнішньої реклами), пошук і наповнення компанії ресурсами, інтернет сайт - магазин, регіональний інформаційний інтернет портал, інтернет просування, виведення компанії на планові позиції просування, напрацювання стабільної клієнтської бази.
Директор
Студия dWEBelki
02.2012 − 09.2018 (6 років 7 місяців)
Місія: Start up компаній Результат: Cтворення студії дизайну, пошук і наповнення компанії ресурсами, інтернет сайт, брендинг
Директор
ICD Partners
02.2009 − (2009 років 2 місяці)
Місія: Start up компанії Результат: Постановка трьох напрямків діяльності - криза-менеджмент, електронна комерція, аудит проектів нерухомості; постановка процессного управління з проектною методикою; вихід на точку беззбитковості; брендинг компанії; запуск інтернет магазинів з "0" як бізнесу, аудит і структуризація більше 40 будівельних проектів, аудит і реструктуризація проектів у сфері поліграфічного виробництва, реанімація виробництва альтернативних видів палива.
Диретор
Newcity development
03.2008 − 01.2009 (11 місяців)
Місія: Start up пулу міжнародних проектів власника компанії. Впровадження проектного управління. Набір, навчання та структурізація штату компанії. Результат: Постановка процессного управління з проектною методикою; брендинг компанії; впровадження всіх регламентуючих процесів компанії; аналіз і оцінка портфеля проектів; розробка 20 концепцій і бізнес-планів; організація міжнародного проекту. Причина звільнення : "Консервація" проектів власником.
Виконавчий директор
Українська девелоперська компанія
02.2007 − 03.2009 (2 роки 1 місяць)
Місія: start - up компанії Результат: організація структури компанії та команди; впровадження корпоративних стандартів; вихід на самоокуповування, аналітика більше 100 проектів, проведення 4-х землевідведень, здача в експлуатацію торгово-виробнича будівля (1200м2); знос будівлі і затверджений проекту бізнес -центр (18000м2). Вирішення поточних питань з нерухомості власників бізнесу. Причина звільнення : Пропозиція роботи в масштабнішому і публічншому проекті
Начальник ФАВ / Керівник бюджетного комітету Холдингу
Холдінг "ІБК Столиця"
11.2005 − 02.2007 (1 рік 3 місяці)
Місія: Постановка процесу бюджетування, створення финансово-аналитичного відділу, робота в команді по реструктуризації холдингу і його основних бізнес-процесів Результат: Впроваджен процес бюджетування, створен финансово-аналитичного відділ, побудована система проектного управління, участь в реалізації проектів на різних стадіях готовності : житлова нерухомість – більш 60 тыс.м2, офісна і торгівельна нерухомість - 20 тыс.м2 Причина звільнення : Звільнення ініціатора запущених процесів і пропозиція подальшої спільної роботи
Начальник ПЕВ (планово-економічного відділу)
ВАТ "ЗЖБК №1"
12.2003 − 11.2005 (1 рік 11 місяців)
Місія: Організація роботи планово-економічного відділу (ПЕО), постановка управлінського обліку, розрахунок собівартості і калькуляцій, аналіз господарсько-економічної діяльності, розробка і захист бізнес-планів, впровадження ERP системи Результат: Реанімація ПЕО, наладка системи розрахунку собівартості та перерахунок калькуляцій усього асортименту продукції (болем 100 найменувань), опис основних бізнес-процесів; впровадження ERP системи, командна участь в модернізації виробництва - збільшення продуктивності на 60%. Причина звільнення : Відсутність можливості подальшого зростання

Освіта

ЧДІЕіУ
Фінанси
повна вища, 09.1998 − 06.2003 (4 роки 9 місяців)

Знання мов:

Українська - Професійний (експерт), Російська - Професійний (експерт), Англійська - Початковий

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 

Професійний досвід:

В сфері управління, розвитку підприємств:

  • Управління структурою з декількох юридичних осіб (податкова і управлінська оптимізація).
  • Організація внутрішніх та зовнішніх комунікаційних каналів, автоматизація комунікацій.
  • Розробка та впровадження процесів управління проектами, бюджетування та управлінського обліку.
  • Розробка та впровадження інструментів електронної комерції.
  • Розробка та впровадження електронних систем управління підприємством.
  • Розробка та впровадження корпоративних стандартів.

В сфері будівництва та девелопменту:

  • Керівництво, координація та участь в будівельних (девелоперських) проектах на різних стадіях життя проектів:

- Жила нерухомість (ббільш ніж 60 000 м2)

- Комерційна нерухомість (6 проектів)

- Землевідведення та спекулятивні угоди (6 землевідведень)

- Розробка концепцій (більш ніж 20)

- Міжнародний проект

  • Структурування угод та ведення переговорів з боку Замовників та Девелоперів.
  • Аудит проектів.
  • Взаємодія та вирішення питань з органами влади.

В сфері виробництва:

  • Розробка та впровадження технологічних карт виробництва.
  • Налагодження процесів: постачання, виробництва та логістики.
  • Оптимізація виробничих процесів.
  • Налагоджування процедур виробничого аутсорсингу та субпідряду.

В сфере продаж та просування:

  • Досвіт побудови продаж B2B та B2C.
  • Впровадження CRM.
  • Розробка сервісів та додаткових послуг.
  • Брендинг, розробка та проведення рекламних компаній.
  • Розробка сайтів, процедур комунікацій, прасування та SMM.
  • Розробка та впровадження мотиваційних пакетів для персоналу.
  • Налагоджування роботи з клієнтськими базами та впровадження дисконтних програм.
Навички:

ПК – впевнений користувач (MS Office, Битрикс24, MS Project , MS Visio, Fin Expert, 1C, Project Expert, CorelDraw, Photoshop, Sketch Up…..)

Стандартами IDEF (методологія моделювання бізнес-процесів)

Методики бізнес-планування – TACIS, UNIDO

Методики управління проектами

Водійське посвідчення кат. «B»

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору