UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Львові
  4. Резюме Кредитний відділ в
  5. Кредитний відділ
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Кредитний відділ

Заблоковано
2 500 грн.
 22 січня 2017  Місто: Львів
Вік:37 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Шукаю рішення замість загострення проблеми, віддаю перевагу колективній роботі, ефективному та раціональному розподілі повноважень, чіткій послідовності власним обов’язкам, здатна до навчання та адаптації до нових умов, здатна працювати у високому темпі, комунікабельна, пунктуальна, витривала, володію вмінням вести переговори та її організацією, з повагою ставлюся до виконання своїх обов’язків. 17 жовтня 2008 р. прийнята на роботу в ОАО «Банк Руский Стандарт» на посаду – Спеціаліста сектору підтримки та навчання торгових організацій комерційного відділу Західного Регіонального управління. Відповідно до протоколу №12 від 06 лютого 2009 року успішно складено іспит за програмою підготовки арбітражного керуючого та рішенням екзаменаційної комісії присвоєно кваліфікацію арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора). Рішенням від 24.02.2009 року № 216-50-17/625 Державного департаменту з питань банкрутства видана ліцензія серія АВ № 456410 від 10.03.2009 року (строк дії ліцензії з 10.03.2009 по 09.03.2014 року) на право здійснення діяльності арбітражних керуючих. На даний момент діючий арбітражний керуючий. 02.03.2009 року прийнята на посаду економіста на Товариство з обмеженою відповідальністю «К.К.К». Робота пов’язана з економічними питаннями в осередку підприємства (у внутрішній структурі ). 04.01.2011 року прийнята на посаду офіс – менеджера на Товариство з обмеженою відповідальністю «Пласт - Інвест» (діяльність підприємства пов’язане з виробництвом бруківки та бетонних виробів). Обов’язки роботи – укладення договорів, вирішення експедиційних питань, повний комплекс володіння комп’ютером та офісною технікою а також усі питання які пов’язані з процесом виробництва на підприємстві. 31.10.2011 року звільнена з роботи за власним бажанням. З 15 серпня 2012 року прийнята у ПАТ “Банк Руский Стандарт”, на посаду фахівця по залучення клієнтів ЗРД УРР. Основні функціональні задачі та обов’язки: - залучення клієнтів, консультування клієнтів Банку, проведення ідентифікації клієнтів в порядку передбаченому вимогами внутрішньої документації Банка та нормативних документів НБУ, робота у програмі ПО кредит Банку, контроль за діяльністю на закріплених торгових точках, забезпечення виконання планових показників продуктів Банку. З 03 вересня 2013 року переведена на посаду провідного фахівця з розвитку продаж ЗРД УРР. Основні функціональні задачі та обов’язки: - пошук та залучення до співпраці організацій, проведення переговорів з представниками організацій, взаємодія та супроводження організацій, збір та підготовка до документів для заключення договору відповідно з вимогами нормативних документів Банку, оформлення продуктів Банку, організація та установка програмного забезпечення Банка на торгових точках та міні офісах, контроль роботи спеціалістів по залучення клієнтів на торгових точках шляхом здійснення на постійній основі виїзних перевірок на торгові точки та міні-офіси, пошук приміщень для розміщення міні-офісів Банку, організація проведення спільних акцій з торговими організаціями, підготовка звітності для направлення керівництву. 20.06.2014 року звільнена з посади провідного фахівця з розвитку продаж ЗРД УРР ПАТ “Банк Руский Стандарт” у зв’язку з оптимізацією Банку.Проходження навчання - діяльність арбітражних керуючих

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору