UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Львові
  4. Резюме Менеджер в
  5. Менеджер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Менеджер

Заблоковано
3 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Львів
Вік:44 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Торгівля, продажі, закупівлі

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Робота з комп’ютерними програмами (1С: створення нових замовлень, створення та проведення накладних та інше, Excel, Word). Знання мов: російська, англійська Досвід роботи: 01.06р. -09.07 р. – секретар-референт в проектно-будівельній фірмі «Лекало». Посадові обов’язки: прийом дзвінків, проплата платіжок та квитанцій, переговори з іноземними клієнтами. 10.07р.– 01.08р. – асистент менеджера в страховій компанії «Alico AIG Life». Обов’язки: координація роботи в офісі, виконання вказівок менеджера. З 02.08р. – менеджер зі супроводу клієнтів в ПНВП «Фанел». Посадові обов’язки: 1)співпраця з клієнтами стосовно замовлень (обговорення деталей та термінів пошиття замовлень (розмірів, дизайну, тканин і т.д.) 2)контроль проплат 3) вироблення та контроль надходження відповідної документації (накладна, договір, доручення, специфікація). 4) контроль збуту продукції (пересилка товару по Україні та закордон, робота з митними деклараціями). 5)робота з комп’ютерними програмами (1С: створення нових замовлень, створення та проведення накладних та інше, Excel, Word). З 10.09р. – 09.11 – керівник відділу супроводу клієнтів в ПНВП «Фанел». Посадові обов’язки: 1)оформлення, супровід замовлень, контроль їх виконання 2) координація торгового та виробничого процесу (планування пошиття та здачі замовлень на поточний місяць, узгодження та координація співпраці з різних питань з виробничим та торговим відділами. 3) контроль відповідних оплат і виконання послуг 4)оформлення необхідних документів 5) робота з відділом постачання 6)навчання персоналу, організація роботи відділу 7)пошук нових клієнтів, ведення переговорів 8)регулярна звітність 9) активна участь у розробці заходів по удосконаленню роботи компанії Червень 2012 р. – робота на Євро - 2012 Обов’язки – офіційний супровід груп іноземних клієнтів за посередництвом компанії Sony Неофіційний досвід роботи: репетиторство з англійської та української мов – більше 5-ти років.Освіта: повна вища, закінчила філологічний факультет ЛНУ ім.. Франка, спеціальність – українська мова та література, магістр. Знання мов: російська, англійська

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору