UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Начальник відділу, відділення, представництва, філії, дирекції в Києві
  5. Начальник відділу, відділення, представництва, філії, дирекції
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяНачальник відділу, відділення, представництва, філії, дирекції

Заблоковано
23 000 грн.
 18 березня 2020  Місто: Київ
Вік:45 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: HR, управління персоналом; Банківська справа, ломбарди; Керівництво
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готовий до відряджень

Досвід роботи

начальник відділу організації продажів
АТ «Ощадбанк», м.Київ (Фінанси банки), Київ
09.2016 − 03.2018 (1 рік 5 місяців)

Організація роботи відділу, керівництво відділом, розподіл посадових завдань та обов'язків між працівниками відділу,

контроль за їх виконанням;

  • організація та координація установ віднесених до зони відповідальності з питань продажів послуг та виконання планових завдань;
  • аналіз та контроль продажів послуг в установах віднесених до зони відповідальності;
  • контроль за дотриманням корпоративних стандартів та якістю обслуговування;
  • збір, аналіз, консолідація звітності з продажів та виконання планових завдань;
  • - надання пропозицій щодо розвитку мережі,закриття установ, режиму роботи установ, чисельності працівників;
  • навчання персоналу корпоративним стандартам, стандартам якісного обслуговування, нормативно-правовим документам, технологіям продажу послуг, розвитку крос-продажів;
  • доведення планових завдань до підлеглих установ та контроль їх виконання;
  • організація інформування клієнтів щодо послуг шляхом проведення презентацій, розповсюдження рекламних матеріалів, листування та телефонних переговорів з клієнтами;

- зустрічі з керівниками підприємств, організацій, установ з питань залучення на обслуговування;

  • взаємодія з іншими підрозділами з питань продажів та розвитку бізнесу;
  • аналіз клієнтської бази з метою здійснення крос-продажів;
  • організація та проведення робочих нарад, семінарів, тренінгів з питань продажу та якості обслуговування ;
  • участь у розгляді заяв, звернень клієнтів, вирішення складних та конфліктних ситуацій з клієнтами;
  • участь у розбудові партнерської мережі, координація та моніторинг роботи установ в зоні відповідальності з партнерами банку;
  • проведення тематичних перевірок з питань продажів та якості обслуговування працівників установ, вигляд установ , обладнання, розміщення рекламних матеріалів;
  • проведення виїзних перевірок, подання клопотання про притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності працівників, а також клопотання про заохочення;
  • підбір працівників, співбесіда та оцінка якості.
заступник директора
Житомирської дирекції ПАТ «БАНК ФОРУМ» з роздрібного бізнесу
06.2013 − 05.2015 (1 рік 10 місяців)

- забезпечення виконання відділенням планових показників з продажу банківських продуктів (платіжні карти, кредитні ліміти, страхові продукти, програми накопичення коштів, грошові перекази та ін..);

- залучення нових та організація якісного обслуговування існуючих клієнтів, а також організація роботи з дослідження ринку банківських послуг, моніторингу конкурентного середовища в районі розташування відділення;

- пошук клієнтів та проведення переговорів на предмет обслуговування у рамках зарплатного карткового проекту;

- контроль за дотриманням якості сервісу у відділенні;

- виявлення потреб клієнтів у банківських продуктах, продаж супутніх продуктів наявним клієнтам відділення;

- аналіз, планування та проведення заходів по залученню нових пасивів та утримання діючих ресурсів;

- пошук клієнтів, проведення переговорів, презентацій в колективах підприємств та організацій;

- організація та контроль своєчасності та якості наданої звітності на вимогу керівництва; налагодження стійких ділових відносин з партнерами (страхові компанії, нотаріальні контори тщо);

- проведення навчань та тренінгів для підлеглих;

- організація виконання внутрішніх процедур банку, що направлені на здійснення фінансового моніторингу з метою запобігання легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом.

керуючий
“Житомирська дирекція ПАТ «БАНК ФОРУМ»
05.2012 − 06.2013 (1 рік 1 місяць)

- забезпечення виконання відділенням планових показників з продажу банківських продуктів (платіжні карти, кредитні ліміти, страхові продукти, програми накопичення коштів, грошові перекази та ін..);

- залучення нових та організація якісного обслуговування існуючих клієнтів, а також організація роботи з дослідження ринку банківських послуг, моніторингу конкурентного середовища в районі розташування відділення;

- пошук клієнтів та проведення переговорів на предмет обслуговування у рамках зарплатного карткового проекту;

- контроль за дотриманням якості сервісу у відділенні;

- виявлення потреб клієнтів у банківських продуктах, продаж супутніх продуктів наявним клієнтам відділення;

- аналіз, планування та проведення заходів по залученню нових пасивів та утримання діючих ресурсів;

- пошук клієнтів, проведення переговорів, презентацій в колективах підприємств та організацій;

- організація та контроль своєчасності та якості наданої звітності на вимогу керівництва; налагодження стійких ділових відносин з партнерами (страхові компанії, нотаріальні контори тщо);

- проведення навчань та тренінгів для підлеглих;

- організація виконання внутрішніх процедур банку, що направлені на здійснення фінансового моніторингу з метою запобігання легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом.

Освіта

Державна агроекологічна академія України м. Житомир
«Облік та аудит»
повна вища, 09.1996 − 06.2001 (4 роки 9 місяців)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: На базі тренінг-центру VAB академія (м. Київ) успішно пройшов тренінги на теми: «Техніка ефективних продажів», «Ефективна комунікація» та «Ефективний менеджмент». За період роботи у ПАТ КБ «Правекс-Банк» приймав участь у бізнес-тренінгу «Директор відділення» за напрямком «Ефективні продажі». Стажування за кордоном (Франція).

Досвід роботи в різних галузях банківської сфери, організація роботи колективу для максимального досягнення поставлених цілей, відкриття підрозділу " з нуля" та виведення його в беззбитковість за короткий період. Вміння вести переговори з клієнтами та партнерами, успішна реалізація проектів.

Відповідальність, комунікабельність, ініціативність, ввічливість, вміння спілкуватися з людьми, здатність освоювати нові ділянки та сфери роботи за короткий період, високий рівень концентрації уваги, самостійність у прийнятті рішень, вміння брати на себе відповідальність, активність та висока працездатність.

Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Робота в успішній компанії, бажання застосувати свої навички в нових сферах діяльності.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору