UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Чернівцях
  4. Резюме Офис менеджер администратор офиса секретарь кадровик в
  5. Офис менеджер администратор офиса секретарь кадровик
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Офис менеджер администратор офиса секретарь кадровик

Заблоковано
7 000 грн.
  8 травня 2018  Місто: Чернівці
Вік:39 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: HR, управління персоналом; Офісний персонал
 Є діти 

Досвід роботи

Фахівець по роботі з клієнтами
ЮГ Контракт
09.2014 − 03.2018 (3 роки 6 місяців)
- звірка з клієнтами; - виписка первинної бух. документації - виставлення рахунку, закриття РН та ПН; - ведення реєстру догворів, підписання з клієнтами; - відслідковування оплат від клієнтів; - замовлення канцтоварів для офісу; - оформелення відправок документації та ін. через Нову Пошту; - оформлення маршрутних відправок; - часткова робота з кадрами. - та інші завдання від керівництва.
Інспектор з відділу кадрів, секретар керівника, змінний лаборант
ТОВ
10.2010 − 05.2014 (3 роки 7 місяців)
-ведення документації -вхідна\вихідна кореспонденція - ведення наказів - прийняття\звільнення - ведення відпусток тощо - робота з ПК - робота з офісною технікою - подання звітів до ЦЗ - робота з визначення якості зернових культур. - та ін.
Секретар керівника
ПАТ
12.2008 − 03.2009 (3 місяці)
- робота з офісною технікою - робота з ПК - вихідна\вхідна документація - відправка/отримання пошти - подання звітності керівнику - ведення наказів по підприємству - замовлення канцтоварів - інші доручення керівника
Помічник менеджера
ПП
04.2007 − 10.2008 (1 рік 5 місяців)
-Ведення документації -обробка замовлень від клієнтів - ведення клієнтської бази -відслідковування оплат через Клієнт Банк -формування та оплата платіжок Клієнт Банк - формування прихід\розхід товару -відслідковування надходження товару -замовлення товару - часткове ведення кадрів - часткова перевірка обліку товару на складі тощо-
Секретар керівника
ПТУ № 13, Чернівці
08.2003 − 11.2007 (4 роки 3 місяці)
-ведення вхідної\вихідної документації - надання довідок - ведення телефонних розмов - формування\ ведення наказів -формування та подання дипломів для випускників - та ін. доручень керівника

Освіта

Кіцманський Технікум ПДАТУ
«Бухгалтерський облік»
середньо-спеціальна, 01.2014 − 12.2016 (2 роки 11 місяців)
Чернівецький кооперативний економіко-правовий коледж
Правознавство, юрист - молодший спеціаліст
середньо-спеціальна, 09.2003 − 06.2006 (2 роки 9 місяців)
ПТУ №13 м. Чернівці
спеціальність - секретар керівника
середньо-спеціальна, 09.2002 − 06.2003 (9 місяців)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 

- MS Office (Word, Exсel, Power Point)
- робота з Інтернетом (Internet Explorer, Opera) і електронною поштою (Outlook Express).
- Навики роботи з Клієнт- Банком.
- Є навики роботи в 1С Бухгалтерія 7.7 та 8.2 версії.
- Тайфун.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору