Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari) і E-mail (Outlook Express) 1С.
03.2011 - 07.2014рр ТОВ «Фідленс Україна», продаж кормових добавок для тварин:
03.2011р - технолог з напрямку ВРХ;
04.2012р - секретар;
07.2013р - менеджер з адміністративної діяльності відділ консалтингу .
Обов’язки:
- Організація роботи відділу(8спеціалістів відділу та 9 спеціалістів по відділенням )
- Ведення документообігу відділу відповідно до прийнятої корпоративної системи документообігу та номенклатури;
- Підготовка та випуск організаційних наказів та регламентних матеріалів;
- Контроль за оформленням трудових відносин;
- Координація та контроль роботи персоналу згідно завдань, правил внутрішнього розпорядку та корпоративним стандартам;
- Розрахунок показників діяльності спеціалістів відділу;
- Проведення аналізу заявок на використання коштів, контроль норм використання по статтях бюджету, які встановлені за заявками;
- Ведення реєстру укладених договорів і угод з господарствами у відділі, а також реєстру вихідну документацію в вигляді службових записок від спеціалістів і директорів філіалів;
- Виконує роботу з формування, ведення і зберігання бази даних планової інформації, вносить зміни в довідкову і нормативну інформацію, яка використовується для обробки даних по відділі;
- Опрацювання уніфікованої документації (звіти, зведення, доповіді тощо), стандарти стосовно виконаних робіт і іншої діяльності відділу.
- Контроль підготовки та подання звітів про виконану роботу спеціалістами відділу.
- Підготовка і подання консолідованих звітів про результати діяльності відділу начальнику відділу.
- Оформлення відряджень та контроль підготовки та подання звітів для нарахування коштів на час відряджень для спеціалістів відділу консалтингу.
- Ведення табелювання робочого часу спеціалістів відділу.
- Ведення обліку та подання інформації про обсяги виконаної роботи спеціалістами відділу для нарахування заробітної плати.
- Допомога відповідальним особам в організації та проведенні навчання для консультантів та спеціалістів відділу.
- Документальне оформлення семінарів, проведених нашими спеціалістами (виставлення рахунків, проживання та інше).
- Контроль претензійної роботи в 1С.
- Систематизоване зберігання розроблених комерційних пропозицій.
- Виставлення рахунків та актів виконаних робіт для господарств на проведення консалтингових послуг.
- Контроль виконання планів по послугам;
12.2010 - 03.2011рр - ТОВ «АгроВет Атлантик», посада - технолог;
Обов’язки:
- Розробка комерційних пропозицій, рецептів, етикеток, анотацій до продукту;
- Розробка комерційних пропозицій (раціонів, схем т.д.) індивідуально під господарство;
- Вивчення перспективи змін попиту, конкурентоспроможності продукції;
- Контроль правильності застосування рецептів при виготовленні готової продукції;
- Організація роботи відділу;
- Ведення документообігу відділу відповідно до прийнятої корпоративної системи документообігу та номенклатури;- 2000-2004рр Млинівський державний технікум ветеринарної медицини, спеціальність – фельдшер ветеринарної медицини
- 2011-2014рр - Подільський державний аграрно-технічний університет, спеціальність - технолог, по напрямку - технологія виробництва й переробки продукції тваринництва.