UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Львові
  4. Резюме Спеціаліст відділу кадрів, офіс-менеджер, секретар-діловод в
  5. Спеціаліст відділу кадрів, офіс-менеджер, секретар-діловод
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Спеціаліст відділу кадрів, офіс-менеджер, секретар-діловод

Заблоковано
6 000 грн.
 11 серпня 2017  Місто: Львів
Вік:38 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: HR, управління персоналом; Банківська справа, ломбарди; Офісний персонал
 Є діти 

Досвід роботи

секретар – референт
ПАТ «Банк Кіпру»
09.2011 − 07.2014 (2 роки 10 місяців)

Освіта

Львівська філія ПВНЗ «Європейський університет»
спеціальність «облік і аудит»
повна вища, 09.2016 − 07.2017 (9 місяців)
Рівненський державний гуманітарний університет
фах «психологія та юриспруденція», присвоєно кваліфікацію «Практичний психолог, вчитель правознавства»
повна вища, 09.2002 − 07.2007 (4 роки 9 місяців)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 
  • Ведення обліку персоналу підприємства, його підрозділів і встановленої документації щодо кадрів;
  • Своєчасне оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до трудового законодавства;
  • Оформлення положень, інструкцій і наказів керівника підприємства;
  • Персональний облік працівників, формування особових справ, картки П2;
  • Формування графіку відпусток та контроль за використанням відпусток працівниками;
  • Оформлення документації по відрядженням;
  • Ведення обліку щорічних та додаткових відпусток;
  • Ведення табелів обліку робочого часу;
  • Складання звітності;
  • Надання довідок співробітникам;
  • Робота з вхідною і вихідною кореспонденцією;
  • Прийом, реєстрація та внутрішній розподіл вхідної документації;
  • Оформлення вихідної документації;
  • Організація контролю за виконанням документів;
  • Складання та оформлення службових документів та передача їх на зберігання до архіву;
  • Облік документообігу;
  • Контроль роботи закріплених відділів;
  • Виконання доручень керівництва;
  • Забезпечення робочого місця керівника всім необхідним для роботи;
  • Підготовка документації на наради.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору