UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників
  3. Керівники
  4. Начальник станції телефонно-телеграфної

Начальник станції телефонно-телеграфної

Завдання та обов’язки. Організовує відповідно до чинного законодавства України загальну експлуатацію технічних засобів телефонно-телеграфної станції, забезпечує безперебійну високоякісну їх роботу. Контролює правильність організації експлуатації засобів зв’язку відповідно до вимог Правил технічної експлуатації залізниць, інструкцій з їх технічного утримання і норм. Керує розробленням заходів, що направлені на забезпечення надійності дії і поліпшення роботи технічних засобів, підвищення якості культури обслуговування абонентів. Забезпечує розслідування кожного випадку аварій і тривалого пошкодження, розроблення відповідних заходів щодо їх запобігання.

Забезпечує своєчасне і якісне розглядання скарг з питань обслуговування і роботи засобів зв’язку. Проводить роботу з удосконалення експлуатації засобів зв’язку, механізації і автоматизації виробничих процесів, впровадження нової техніки і технології, що направлена на підвищення ефективності виробництва. Забезпечує контроль за своєчасним передаванням, прийманням і доставлянням телеграм, факсів і видавання довідкової інформації на запити, що надходять. Контролює надходження абонентської плати з організацій і платних квартирних телефонів.

Забезпечує якісне оброблення телеграм за встановленим контрольним терміном. Організовує облік наявності технічних засобів, показників їх роботи, а також забезпечення цеху необхідною технічною документацією, інструкціями, наказами і розпорядженнями керівництва залізниці, дистанції сигналізації і зв’язку. Керує працівниками цеху і координує їх діяльність з питань експлуатації, безперебійної роботи засобів телефонно-телеграфного зв’язку і сприяє підвищенню їх професійної підготовки. Контролює дотримання працівниками станції режимних вимог, технологічної і трудової дисципліни, правил охорони праці і пожежної безпеки. Подає пропозиції щодо заохочення працівників, що відзначились, та накладання стягнень на порушників трудової дисципліни.

Повинен знати: Правила технічної експлуатації залізниць України ; накази, вказівки, розпорядження і інструкції згідно з колом обов’язків; перелік умовних найменувань організацій і підприємств залізниці; керівні матеріали з питань організації і експлуатації засобів зв’язку, правила телеграфної експлуатації; схему направлення телеграм зв’язком; технологічний процес і організацію роботи на телефонно-телеграфній станції; порядок розроблення і виконання норм виробітку і виробничих завдань; досвід роботи передових вітчизняних підприємств; Закон України “Про залізничний транспорт” ; Положення про дисципліну працівників залізничного транспорту ; основи трудового законодавства; організацію виробництва, праці і управління; оперативну звітність; правила з охорони праці, виробничої санітарії і пожежної безпеки.

Кваліфікаційні вимоги. Повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст або бакалавр). Післядипломна освіта в галузі управління. Стаж роботи за професією: для спеціаліста — не менше 2 років, для бакалавра — не менше 3 років.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору