UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників
  3. Державні службовці, що мають наскрізний характер
  4. Начальник загального відділу (відділу діловодства та контролю)

Начальник загального відділу (відділу діловодства та контролю)

Завдання, обов’язки та повноваження. Здійснює керівництво діяльністю відділу, розподіляє обов’язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу. Забезпечує організацію діловодства в органі виконавчої влади відповідно до чинних правил. Контролює організацію діловодства в управліннях, відділах, інших підрозділах центрального органу виконавчої влади, місцевої державної адміністрації, надає їм методичну допомогу. Розробляє заходи, спрямовані на вдосконалення діловодства, організацію праці працівників органу.

Разом з організаційним відділом здійснює підготовку засідань, нарад та конференцій. Забезпечує зберігання документації щодо діяльності органу та передає її на державне зберігання у встановленому порядку. Стежить за дотриманням правил з охорони праці та протипожежного захисту. Координує роботу відділу з іншими відділами та управліннями органу. Працює із секретними документами. Відповідає за зберігання печатки та правильність її використання.

Подає згідно з чинним законодавством пропозиції керівництву про призначення, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень. Забезпечує систематичне підвищення кваліфікації працівників, контролює стан трудової та виконавчої дисципліни у відділі. Організовує роботу із захисту державних таємниць у відповідності з чинним законодавством.

Має право. Вносити на розгляд керівника органу пропозиції щодо поліпшення роботи відділу, органу виконавчої влади та приймати рішення у відповідності з посадовими обов’язками. Знайомитися зі станом діловодства, здійснювати контроль за виконанням нормативних актів у відділах, управліннях, інших структурних підрозділах органу та вимагати від працівників виконання встановлених правил роботи з документами. Запитувати від структурних підрозділів органу відомості, які необхідні для вдосконалення форм та методів роботи з документами.

Повертати виконавцям документи та вимагати їх доопрацювання у випадках порушення інструкції з діловодства. Здійснювати перевірки стану та організації роботи з документами щодо забезпечення державної таємниці та режиму таємності у відділах, управліннях органу. Порушувати перед керівництвом органу питання щодо призначення службових розслідувань за фактами порушень режиму таємності.

Повинен знати. Конституцію України ; акти законодавства, нормативні документи, що стосуються державної служби та органу виконавчої влади; Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органів виконавчої влади вищого рівня, а також рішення та постанови Верховної Ради Автономної Республіки Крим, рішення Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийняті у межах їх повноважень, що регулюють розвиток відповідних сфер (галузей) управління; практику застосування чинного законодавства; основи архівної справи; інструкцію з діловодства; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 5 років. Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору