UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників
  3. Керівники
  4. Начальник територіального контрольно-ревізійного Підрозділу (відділу /КРВ/, групи)

Начальник територіального контрольно-ревізійного Підрозділу (відділу /КРВ/, групи)

Завдання, обов’язки та повноваження. Здійснює керівництво роботою підрозділу та несе персональну відповідальність за виконання покладених на нього завдань та здійснення ним своїх функцій. Забезпечує планування та організацію контрольно-ревізійної роботи підрозділу. У межах своїх повноважень приймає рішення про проведення контрольних заходів, формує склад ревізійних груп, призначає їх керівників, затверджує програми проведення контрольних заходів, підписує відповідні посвідчення. Приймає від працівників підрозділу підготовлені за результатами контрольних заходів матеріали, готує за ними висновки. Перевіряє якість складання працівниками підрозділу протоколів про адміністративні правопорушення. Пред’являє керівникам та іншим посадовим особам об’єктів контролю вимоги щодо усунення виявлених у ході контрольних заходів порушень і недоліків.

Вживає в установленому порядку заходів для усунення виявлених під час контрольних заходів порушень законодавства, а саме: передає матеріали ревізій та перевірок органам, які згідно із законодавством виконують контрольні функції, якщо за виявленими фактами порушень прийняття рішення про застосування санкцій не належить до компетенції органів ДКРС; здійснює аналіз стану додержання фінансової дисципліни і в межах компетенції повідомляє про його результати відповідним місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам та управлінню; готує і подає управлінню пропозиції щодо усунення причин і умов, які призвели до недостач державних коштів та матеріальних цінностей, неефективного і не за цільовим призначенням витрачання державних фінансових ресурсів та запобігання їм у подальшому. Вживає заходів щодо забезпечення ефективної роботи працівників підрозділу.

Забезпечує координацію роботи підрозділу з іншими структурними підрозділами управління, місцевими органами виконавчої влади, фінансовими, правоохоронними органами та іншими контролюючими органами з питань, що належать до компетенції підрозділу.Здійснює надання організаційно-методичної допомоги фінансовим органам, місцевим органам виконавчої влади, місцевого самоврядування за їх зверненнями з питань, що віднесені до компетенції підрозділу. Забезпечує складання та подання в установленому порядку управлінню звітності про роботу підрозділу. У межах своїх повноважень забезпечує розгляд звернень громадян, місцевих органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій, а також звернень та запитів депутатів місцевого рівня з питань, що належать до компетенції підрозділу; за результатами розгляду вживає необхідних заходів згідно з чинним законодавством. Інформує громадськість через засоби масової інформації про заходи щодо здійснення контролю за додержанням фінансової дисципліни.

Подає згідно з чинним законодавством керівництву управління за посадами, віднесеними до його номенклатури, пропозиції щодо своєчасного заміщення вакансій, призначення на посади, звільнення з посад та переміщення по службі працівників підрозділу, включення їх до кадрового резерву, преміювання, заохочення, притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності. Забезпечує систематичне підвищення кваліфікації працівників підрозділу, контролює дотримання ними правил внутрішнього трудового розпорядку та встановленого порядку роботи з документами. Забезпечує ведення діловодства у підрозділі, збереження відповідно до законодавства державних, комерційних і службових таємниць у сфері його діяльності, а також дотримання працівниками підрозділу законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією.

Має право. Представляти інтереси підрозділу у відносинах з іншими структурними підрозділами управління, органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності. Начальник підрозділу зі статусом юридичної особи має право представляти інтереси підрозділу у судах та господарських судах. Начальник підрозділу без статусу юридичної особи має право за дорученням начальника КРУ представляти у судах та господарських судах інтереси управління. У межах чинного законодавства давати працівникам підрозділу доручення, обов’язкові для виконання.

В установленому порядку передавати матеріали ревізій до правоохоронних органів у випадках виявлення зловживань і порушень чинного законодавства, а також повідомляти про виявлення зловживання і порушення державним органам і органам, уповноваженим управляти державним майном. Порушувати перед відповідними органами питання про притягнення до встановленої законодавством відповідальності керівників та посадових осіб об’єктів, що ревізувалися або перевірялися, за допущені порушення фінансової дисципліни або про застосування санкцій, передбачених Бюджетним кодексом України, до таких об’єктів за допущені бюджетні правопорушення. Ставити до керівників об’єктів, що ревізувалися або перевірялися, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених у процесі ревізій і перевірок недоліків та порушень.

Вживати в установленому порядку та в межах наданих повноважень заходи щодо зупинення відповідно до законодавства видаткових операцій за рахунками в установах банків та інших фінансових установах, а також щодо залучення на договірних засадах кваліфікованих фахівців місцевих органів виконавчої влади, державних цільових фондів, підприємств, установ та організацій для проведення контрольних обмірів будівельних, монтажних, ремонтних та інших робіт, контрольних запусків у виробництво сировини і матеріалів, контрольних аналізів сировини, матеріалів і готової продукції. Робити в установленому порядку запити до відповідних органів, підприємств, установ та організацій щодо безкоштовного отримання в повному обсязі інформації, документів і матеріалів, необхідних для виконання завдань, покладених на підрозділ.

Здійснювати перевірки місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій згідно з чинним законодавством у межах повноважень підрозділу. Вносити пропозиції начальникові управління щодо вдосконалення роботи територіальних контрольно-ревізійних підрозділів. Вести ділове листування з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями в межах повноважень підрозділу. Брати участь у нарадах, семінарах, “круглих столах”, інших заходах з питань, що належать до компетенції підрозділу.

Повинен знати. Конституцію України ; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності органів ДКРС; укази Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради Міністрів Автономної Республіки Крим, прийняті у межах їх повноважень, розпорядчі документи Міністерства фінансів України та ГоловКРУ, інші нормативно-правові акти, інструктивні та методичні документи, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю; основні засади державної політики у сфері державного фінансового контролю; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, права, управління персоналом та ринку праці; правила ділового етикету; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта фінансово-економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом в органах ДКРС на посаді головного контролера-ревізора не менше 2 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах у державній службі не менше 3 років, або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах економіки не менше 5 років, або стаж роботи за фахом не менше 7 років. Періодичність підвищення кваліфікації — не менше 1 разу на 3 роки. Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору