«Гаряча лінія голови облдержадміністрації«була створена передусім для оперативної допомоги громадянам у вирішенні нагальних питань, для надання консультативно-інформаційної допомоги, оскільки трапляються випадки, коли жителі мають проблему і навіть не знають куди потрібно звернутися, щоб її вирішити. Також «Гаряча лінія голови облдержадміністрації»допомагає систематично проводити моніторинг роботи місцевих органів виконавчої влади, управлінь, відомств, організацій у напрямку реалізації проблемних питань, з якими до них звертаються громадяни.
Для розширення можливостей спілкування із владою, «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» доповнена ще і web-сайтом, який дозволяє заповнивши картку-звернення в електронному вигляді, залишити своє проблемне питання для подальшого його розгляду та вирішення.
Подписаться на вакансии компании Дніпропетровський обласний контактний центр