Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Обо'язки-прийом і розподіл вхідних дзвінків; складання бази даних клієнтів; надання довідкових та консультативних послуг абонентам; обробка замовлень, обробка даних, ведення переговорів, робота з первинною документацією, здійснення «холодних» і прийом вхідних дзвінків, проведення опитувань, своєчасне освоєння інформації по проекту, необхідної для обслуговування лінії; робота зі скаргами та пропозиціями клієнтів і ознайомлення з їх змістом відповідні служби і відділи компанії.
Досягнення-Скорочення часу надання відповідей абонентам, продуктивна робота з запереченнями, вирішення конфліктних ситуацій.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Адміністратор, Менеджер, Оператор в Виннице"