Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Адреса : м.Стрий,
Освіта :
2001-2006р. Національний університет «Львівська політехніка»
Напрямок : економіка і підприємництво
Спеціальність : міжнародна економіка ( диплом спеціаліста та магістра з
відзнакою).
Наявність сертифікату «Фінансовий облік МСФО» в рамках шляху до
здобуваття міжнародного сертифікату бухгалтера-практика CAP-CIPA
Трудовий стаж :
2006-2007 (виробництво тротуарної плитки), м. Львів
Посада : бухгалтер
2007-2014 -(виробництво тротуарної плитки)
Посада : заступник головного бухгалтера.
З 2011р.-2014р. робота по сумісництву – послуги оренди
Посада: бухгалтер
З 2013р. по сьогодні Бухгалтер (єдиний)
(виробництво твердопаливних котлів) (дистанційна робота)
З 2016р. по сьогодні Бухгалтер (єдиний)
(іт-сфера) (дистанційна робота)
З 2018р. по сьогодні Бухгалтер (єдиний)
(виробництво дерев’яних виробів) (дистанційна робота)
Одночасне ведення 3 юридичні особи та 5 ФОП
Основні навики:
- Організація (для новостворених) та повне ведення податкового та бухгалтерського обліку юридичних та фізичних осіб ( ПДВ, загальна система оподаткування, спрощена система оподаткування );
- Вільне користування бухг.програмою 1С (8 Бухгалтерія та УТП)
- Складання та подання податкової, фінансової, статистичної та у фонди соціального страхування ( у програмі Медок, Електронний кабінет, тощо);
- Формування та облік первинних документів, в т.ч.формування та реєстрація податкових накладних;
- Ведення обліку виробництва;
- Бухгалтерський облік ЗЕД операцій (експорт, імпорт товарів та послуг)
- Робота з валютою (купівля, продаж валюти, оплата імпортерам)
- Кадровий облік (знання трудового законодавства)
- Облік заробітної плати ( нарахування та утримання податків) працівників на постійній основі (повний та скорочений робочий час), сумісників та при укладанні цивільно-правової угоди, нарахування та облік відпускних та лікарняних виплат.
- Ведення безготівкових операцій в системі Клієнт-Банк (в т.ч. навики організації роботи дистанційно)
- Знання касової дисципліни та розхідних і прихідних касових і банківських документів;
- Ведення розрахунків з підзвітними особами ( в т.ч. відрядження в межах України та за кордон );
- Знання складського обліку (в т.ч. облік основних засобів та нематеріальних активів, проведення інвентаризації);
- Вміння працювати з державними контрактами
- Навики та вміння оптимізації податків.
- Облік та організація використання транспортних засобів та списання палива.
- Вільно володію персональним ком’ютером (MS Office,Word, Exсel, Windows, Internet, електронна пошта тощо);
- Досвід проведення перевірок ДПІ, Пенсійного фонду, Фонду Соціального страхування з тимчасової непрацездатності;
- Курси «Соло на клавиатуре» за методикою сліпого десятипальцевого набору.Висока швидкість комп’ютерного набору (біля 200 зн/хв);
- Вільно володію українською і російською мовами, середній рівень знання англійської мови та розмовний польської;
Особисті якості:
- Наявність власного комп’ютера для роботи (не потребую забезпечення технікою)
- Раціонально організовую робочий час, що забезпечує своєчасне виконання завдань;
- Пунктуальність
- Ретельність, уважність до деталей
- Високий рівень відповідальність
- Швидко навчаюся новому і адаптовуюся до технічних нововведень.
- Щодня стежу за змінами законодавства в Україні шляхом використання бухгалтерських платформ, відвідуванням семінарів та вебінарів.
Мета пошуку роботи: пошук дистанційної віддаленої роботи (з можливістю відвідування офісу за потреби).
Подписаться на рассылку новых резюме: "Бухгалтер в Стрыйе"