RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Черкассах
  4. Резюме Бухгалтер в
  5. Бухгалтер
Предложить вакансию
Бондаренко Марина

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Бухгалтер

Заблокировано
40 000 грн.
 19 апреля  Город: Черкассы
Возраст:45 лет
Режим работы:полный рабочий день, свободный график работы, удаленная работа
Рубрики: Банковское дело, ломбарды; Бухгалтерия, финансы, учет/аудит
 Состою в браке  Есть дети  Готова к командировкам
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

головний бухгалтер
Приватні підприємства (Торгівля, послуги)
04.2004 − 02.2025 (20 лет 10 месяцев)

Забезпечення ведення бухгалтерського та податкового обліку діяльності на загальній та спрощеній системі оподаткування юридичних та фізичних осіб в програмі 1С: Підприємство 8.2, відповідно до ПСБО та Податкового кодексу;Ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;

- Автоматизація бухгалтерських процесів в розрізі бухгалтерського та податкового обліку;

- Керівництво бухгалтерією в складі 3 осіб (планування графіка роботи, розподіл обов’язків і навантаження, контроль за виконанням завдань, своєчасність надання звітів)

- Організація роботи та контроль порядку оформлення первинних облікових документів;

- Облікова політика організації;

- Звірка і взаєморозрахунки з постачальниками і покупцями;

- Контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;

- Автоматизація складання та подання статистичної звітності та звітності в державні фонди;

- Організація ведення кадрового діловодства;

- Розрахунок і нарахування заробітної плати;

- Адміністрація ПДВ від реєстрації податкових до подання декларації;

- Участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;

- Підготовка, формування та подання бухгалтерської, податкової, фінансової, статистичної звітності;

- Участь у формуванні тендерної документації;

- Контроль своєчасного нарахування та перерахування податків і зборів;

- Складання фінансових звітів для керівництва;

- Робота з контролюючими органами (досвід проходження перевірок).


Досягнення: мінімізація податків і витрат підприємства, автоматизація бухгалтерських процесів в розрізі бухгалтерського та податкового обліку

Образование

Черкаський державний політехнічний університет
Бухгалтерський облік та аудит
полное высшее, 09.1999 − 05.2004 (4 года 7 месяцев)

Дополнительное образование

 Постійне навчання та підвищення кваліфікації

Знание языков:

Английский - Ниже среднего

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: впевнений користувач ПК, Microsoft Office (Word, Excel),  1С:Підприємство 8.2, 1С: Підприємство 7.7,  BAS Бухгалтерія, Електронний кабінет, Клієнт-Банк, Смарттендер та інші. Сервіси подачі електронної звітності: M.E.Doc, Соната, Бест-Звіт, Фрі-Звіт, Вчасно,  Paperless, ArtZvit.
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: комунікабельність, уважність до деталей, організованість, акуратність, бажання вдосконалювати свої знання та навички, вміння працювати як у команді, так і самостійно, готовність брати на себе відповідальність, постійний професійний та особистісний розвиток.   Захоплююсь психологією, йогою, обожнюю займатися квітами та домашнім затишком.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх