Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
- Створення дизайну Landing-page, інтернет-магазинів, сайту-візитки, флаєрів, соціальних мереж
• Аналіз ефективності роботи сервісу.
• Оперативне управління філією: організація роботи, координація, контроль за виконанням планових показників, складання звітів.
• Контроль стандартів обслуговування.
• Формування професійної команди – підбір, навчання, наставництво.
• Контроль ступеня задоволеності клієнтів.
• Замовлення витратних матеріалів та інструметів для безперебійної роботи сервісу.
• Введення веб-сторінки.
- Аналіз усієї інформації від клієнтів, підготовка та реалізація пропозицій щодо ефективної побудови роботи підрозділів із клієнтами.
- Здійснення контролю за якісним обслуговуванням клієнтів.
- Забезпечення зворотного зв'язку з клієнтами з питань взаємодії з компанією, дослідження рівня їхнього задоволення шляхом телефонного опитування, анкетування, персонального спілкування, поштового, електронного розсилання.
- Запровадження роботи з розгляду клієнтських звернень: скарг, претензій, пропозицій, подяк, щодо якості обслуговування та ведення необхідної звітності за всіма зверненнями.
- Робота в системі CRM (контроль за правильним заповненням/наповненням карток клієнтів; формування бази клієнтів для обдзвону; створення завдань для консультантів; створення звернень клієнтів; підв'язати/створити контактну особу/представника для юридичної особи; формування загальної історії обслуговування автомобіля). Систематичний контроль за ходом виконання плану заповнення даних у системі CRM.
- Виписка та формування пакету документів для постановки автомобілів на облік. Введення журналу для реєстрації номерних знаків "Транзит". Щомісячна обробка та створення реєстру пакету документів для здачі до архіву. Формування пакета документів для отримання номерних знаків "Транзит".
- Робота у програмі 1С. Коректне заповнення/внесення недостатньої інформації до карток клієнтів та автомобілів. Написання нагадувань консультантам. Формування основи клієнтів.
- Адміністрація порталів:
- Портал Mystery Shopping – «таємний покупець». Робота із анкетами.
- Портал реєстрація співробітників на тренінг для проходження он-лайн навчання та у тренінг-центрі.
- Портал комунікації для надання допусків до інформаційних систем дистриб'ютора та виробника, груп розсилок та бібліотеки.
- Портал інтерв'ю – аудіозаписів клієнтів після тест-драйву, продажу, сервісного обслуговування.
- Портал Kaizen – збір нових ідей для покращення та оптимізації процесів роботи в ДЦ.
- Портал для розсилок клієнтам будь-якого виду (sms, viber, e-mail, поштова).
- Наповнення облікового запису в - Google мій бізнес. Відповідати на коментарі клієнтів.
- Розробка та доповнення посібників з відділів, відповідно до вимог імпортера та на підставі даного матеріалу проведення іспитів у персоналу. Організація внутрішніх зборів та тренінгів для персоналу.
- Організація тимбілдингу для персоналу.
- Контроль за виконанням річного плану.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Дизайнер UX/UI в Ужгороде"