Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
- Бізнес-процеси (ТЗ) – ініціювання, тестування, впровадження в продуктивний ряд нових банківських продуктів, звітів також доопрацювання реалізованих звітних форм. Удосконалення функціоналу програмного забезпечення в частині відображення меморіальних документів дня відділень, сформованих за операційний день.
- Підтримка електронного архіву меморіальних документів дня відділення в частині відображення наявності всіх (крім касових) нових та існуючих банківських продуктів, в електронному звіті, сформованних на відділенні.
- Підтримка звіту по електронному архіву відображення всіх меморіальних документів дня Головного Банку (ГБ).
- Контроль зарахування/списання на/з: інвестиційних рахунків.
- Формування та контроль меморіальних ордерів по зарахуванню грошових коштів клієнтів Банку за уточненими реквізитами отримувача, які були зараховані на рахунок «Кредитові суми до з'ясування».
- Формування бухгалтерських проводок по врегулюванню зобов'язань Банку перед клієнтами (сторно/виправні/ коригуючі проводки).
-Оформлення та направлення листів-відповідей, які надійшли від правоохоронних, контролюючих, органів податкової служби, установ юстиції, органів судової влади, арбітражних керуючих, які стосуються поточних рахунків юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
- Ведення електронної бази зразків підписів працівників Банку, контроль відповідності (актуальності) зразків підписів.
- Бухгалтерське супроводження та контроль виявлених нестач за операціями, які входять до компетенції департаменту, та контроль погашення недостач винними особами, відображених .
- Звіт з інформацією про події операційного ризику по операціям підрозділу.
- Не планові аудиторські перевірки відділень, оформлення результатів перевірки. Виявлення та аналіз фактів порушень співробітниками відділень вимог законодавства, внутрішніх положень Банку. Контроль своєчасності усунення недоліків, виявлених при попередніх перевірках. Виявлення та перевірка випадків перевищення повноважень посадовими особами відділення. Акт про виявленні факти. Розробка рекомендацій, спрямованих на зниження ризиків, підвищення ефективності роботи відділень.
- Проведення, контроль коректності заповнення платіжних доручень у національній валюті ініційованих юридичними особами та фізичними особами-підприємцями по системах «Інтернет-Клієнт-Банк» у відповідності до чинного законодавства НБУ, а саме, - на предмет:
- вказівки в тексті документу цільового призначення платежу;
- вказівка у бюджетних платежах кодів бюджетної класифікації, періоду і термін настання платежу;
- сплати податків, зборів, обов'язкових платежів при перерахуванні заробітної плати;
- правильності використання кореспонденції рахунків;
- відповідність платежу кореспонденції рахунків;
- відповідність валюти платежу кореспонденції рахунків.
- Контроль оформлення відділеннями, ГБ пакету документів на уточнення реквізитів (буквених) в платіжних документах клієнтів, для відправки електронної пошти на уточнення реквізитів у банк одержувача.
- Контроль за операціями клієнтів в цілях протидії легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, моніторинг операцій клієнтів в частині перевірки на причетність їх до розряду сумнівних.
- Відкриття і закриття внутрішніх рахунків, а також поточних рахунків фізичних осіб (2620) в національній валюті, з метою дотримання структури, а також параметрів рахунків.
Відкриття пільг.
Зведена відомість по пільгових поверненнях.
Оборотна відомість по будинках.
Звіт нарахувань і сплат.
Вибірка плат за роки.
Оформлення документів при здійсненні депозитних операций.
Нарахування грошових коштів на рахунки вкладників.
Ведення операційного щоденника. Оформлення видачі вкладів.
Ведення картки із зразками підписів клієнтів, журнал відісланих перекладів.
Реєстрація прийнятих заяв про переклади вкладників з інших відділень банка
Подписаться на рассылку новых резюме: "Економіст в Киеве"