Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Перевірка нарахувань заробітної плати двірникам за наряд-завданнями. Ведення аналітичного обліку заробітної плати у розрізі статей витрат, номенклатури витрат, підрозділів.
Підготовка наказів на заробітну плату, складання додатків до наказів.
Створення документів у побудинковому обліку заробітної плати до ПАК КІАС УФГД.
Складання звітності до:
-КЖСЄ;
-Звіт про заборгованість за виконані та надані послуги;
-Звіт про заборгованість населення за послуги з управління баготоквартирним будинком;
-1-ПВ;
-Формування звітів про доходи та витрати по будинках, в розрізі складових тарифів.
Документальне забезпечення перерахунків (накази, лист до ЦКС, контроль здійснених перерахунків ЦКС).
Взаємозалік ГЕРЦ, ЦКС.
Проведення розрахунку вартості послуг з управління багатоквартирним будинком, зокрема: визначення нормативної чисельності персоналу та встановлення технічних параметрів будинків (інвентаризаційні обміри).
Відображення доходів за операціями з населенням.
Відображення в бухгалтерському обліку нарахувань та оплат населення по електричній електроенергії, теплопостачанню, УБПТ.
Розподіл побудинкових витрат.
Аналіз по статтям витрат.
Контроль порядку віднесення витрат згідно з елементами операціних витрат у системі бухгалтерського обліку.
Закриття звітного періоду.
Відображення субсидій в електронному кабінеті Пенсійного фонду України
Розрахунок тарифів на утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, облік витрат по кожному будинку окремо;
Складання калькуляцій виконуваних робіт та послуг;
Складання фінансового плану, розрахунки та обґрунтування аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства;
На підставі даних бухгалтерського обліку та звітності проведення комплексного аналізу господарсько-фінансової діяльності підприємства та його госпрозрахункових підрозділів, підготовка пропозиції щодо підвищення ефективності виробництва, послідовного здійснення режиму економії;
Облік та контроль виконання завдань по підприємству в цілому та його підрозділах, а також результатів їх госпрозрахункової діяльності;
Підготовка інших управлінських звітів та аналітичних зрізів на запит керівництва;
Розрахунок фонду заробітної плати та чисельності працюючих з урахуванням необхідності найбільш раціонального використання трудових ресурсів;
Складання штатного розпису відповідно до затвердженої структури управління, схем посадових окладів, фондів заробітної плати та чинних нормативів;
Здійснення контролю за витрачанням фонду заробітної плати, за правильністю встановлення найменувань професій, застосуванням тарифних ставок та розцінок, посадових окладів, доплат, надбавок та коефіцієнтів до заробітної плати, за тарифікацією робіт та встановленням відповідно до кваліфікаційних довідників розрядів та категорій, а також норм трудового законодавства;
Участь у підготовці проекту колективного договору, контроль виконання прийнятих зобов'язань.
Розрахунок тарифів на послуги утримання будинків та прибудинкових територій;
Складання калькуляцій;
Формування та аналіз бюджету руху грошових коштів та бюджету прибутку за підрозділами та консолідований;
Контроль правильності відображення статей бюджету руху коштів у заявках на здійснення платежів;
Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
Підготовка інших управлінських звітів та аналітичних зрізів на запит керівництва.
Контроль за веденням документів дня;
Організація роботи відділу та контроль виконання поставлених завдань;
Облік наявності та руху житлової та нежитлової площі;
Облік техніко-економічних показників;
Розрахунок податку на землю під житловими будинками та нежитловими приміщеннями;
Укладання договорів із споживачами, орендарями на комунальні послуги та плату за землю; Розрахунки для укладання договорів;
Друк платіжних доручень, сальдових відомостей;
Розшифрування витрат та контроль за їх витратами;
контроль застосування тарифних ставок, посадових окладів, доплат, надбавок;
Ведення обліку використання робочого часу та складання відповідної звітності;
Складання нарядів на заробітну плату, нормовані завдання, преміювання працівників;
Складання фінансового плану, аналіз фінансово-господарської діяльності;
Робота з боржниками, оформлення документів на суд про стягнення заборгованості;
Проведення інвентаризації матеріальних цінностей та основних засобів;
Складання щомісячних фінансових звітів;
Участь у формуванні та розподілі фінансових коштів за місяцями;
Визначення економічної ефективності організації праці та виробництва;
робота з формуванням тарифів на послуги утримання будинків та прибудинкових територій.
Контроль за веденням документів дня;
Ведення фінансових, матеріальних, виробничих, господарських розрахунків та балансу;
Оформлення та прийом платежів за комунальні та інші послуги;
Забезпечення проведення інвентаризації;
Здійснення прийому та контролю первинної документації за відповідними ділянками;
Ведення звітності щодо нарахування та надходження платежів
Укладення договорів страхування, виконання робіт, пов'язаних з виплатами страхових сум і страхового відшкодування
Подписаться на рассылку новых резюме: "Економіст, аналітик, бухгалтер в Киеве"