RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Кривом Роге
  4. Резюме Фахівець із закупівель в
  5. Фахівець із закупівель
Предложить вакансию
Резюме Фахівець із закупівель
Толстоног Роман

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Фахівець із закупівель

Заблокировано
20 000 грн.
 22 ноября 2023  Город: Кривой Рог
Возраст:51 год
Режим работы:полный рабочий день, свободный график работы, удаленная работа
Рубрики: Логистика, доставка, склад; Производство; Торговля, продажи, закупки
 Состою в браке  Есть дети 
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

Провідний фахівець із закупівель
ПАТ «ПВП «Кривбасвибухпром» (Гірнича промисловість), Кривой Рог
07.2023 − 11.2023 (4 месяца)

• Аналіз та формування обсягів й графіків замовлення постачальникам на сировину та основні компоненти для виготовлення ВМ.
• Пошук постачальників та робота з існуючими партнерами, моніторинг ринку сировини та компонентів.
• Проведення тендерних торгових процедур (конкурси, редукціони, збір оферт) на тендерному майданчику або через email, визначення та обґрунтування оптимального рішення щодо вибору постачальника.
• Підготовка, погодження з постачальником, укладання та супровід договорів на поставку з реєстрацією у 1С, претензійна робота з постачальниками.
• Повний супровід поставки до складу, оформлення та внесення в 1С оприбуткування, передача оригіналів видаткових документів в бухгалтерію.
• Формування бюджетів витрат підприємства місячних, квартальних та річних, та планів закупівель. Внесення рахунків на оплату в 1С з контролем строків оплат.
• Підготовка та отримання дозволів на придбання та на перевезення ВМ.
• Взаємодія з іншими підрозділами підприємства у рамках виконання плану закупівель та забезпечення підприємства.

Інженер з комплектації устаткування
КП "Сансевіс" КМР" (Послуги для населення та бізнесу), Кривой Рог
02.2023 − 07.2023 (4 месяца)

Виконання, аналіз та контроль річних, квартальних та місячних потреб підприємства.
Відповідно до вимог закону України щодо публічних закупівель, проведення тендерів та моніторингів на закупівлю.
Договірна робота із контрагентами.
Повний супровід угод до постачання.
Оформлення рахунків на оплату та контроль проведення розрахунків з контрагентами, відповідно до затверджених фондів та бюджетів.
Організація поставки товарів та первинної документації (рахунки, накладні, ТТН) на центральний склад.
Контроль складських запасів.

Фахівець з закупівель
ТОВ "РЕСАЙКЛІНГ СОЛЮШИНС" (Промисловість та Виробництво), Киев
08.2021 − 04.2022 (8 месяцев)

Робота за сумісництвом у віддаленому режимі.

Забезпечення функціонування повного циклу закупівель від заявки до поставки для наступних підприємств:
- ТОВ "УКРАЇНСЬКІ МІНЕРАЛЬНІ ДОБРИВА"
- ТОВ "АРНОКС" (раніше "ЮМДЖІ РТ ГАЗ")
- ТОВ "РІДЖЕН"
- ТОВ "РЕСАКЛІНГ СОЛЮШИНС"
Функції та обов'язки повністю аналогічні основному місцю роботи у ТОВ "УКРАЇНСЬКІ МІНЕРАЛЬНІ ДОБРИВА".

 Есть рекомендации с данного места работы
Фахівець з закупівель
ТОВ "УКРАЇНСЬКІ МІНЕРАЛЬНІ ДОБРИВА" (АПК (Агропромисловий комплекс)), Кривой Рог
09.2018 − 04.2022 (3 года 7 месяцев)

• Аналіз та оптимізація закупівель, запровадження політики із закупівель на підприємстві, контроль рівня цін усіх закупівель ТМЦ та послуг.

• Пошук постачальників та робота з існуючими партнерами, моніторинг ринку.
•Повне супроводження тендерних торгових процедур (конкурси, редукціони, збір оферт) на електронному тендерному майданчику, визначення оптимального рішення щодо вибору постачальника/підрядника.
•Підготовка, погодження, укладання та супровід договорів на поставку в 1С «Документообіг КОРП», претензійна робота з постачальниками.
•Участь у бюджетуванні витрат підприємства, розподіл платежів, складання фінансового плану відповідно до плану закупівель. Оформлення та супровід рахунків на оплату в 1С.
• Аналіз результатів виконання заявок та інвестиційних бюджетів, робота над помилками.
• Аналіз ринку природного газу та електричної енергії, для регулювання оптимальності рівня цін енергоносіїв, що закуповуються.

Досягнення:
Успішна участь у проекті будівництва та запуску нового проекту «з нуля» з повним забезпеченням усіма матеріалами, обладнанням та послугами.Великий практичний досвід роботи на електронному тендерному майданчику, закупівлі 100% усіх ТМЦ та послуг для потреб підприємства виключно через майданчик інтегрований із 1С Бухгалтерія.2-річний досвід роботи у віддаленому режимі в період карантинних обмежень.

 Есть рекомендации с данного места работы
Заступник директора з закупівель
ТОВ "НАВАЛЬ ЛОГІСТИК" (Транспорт та Логістика), Николаев
05.2016 − 02.2018 (1 год 9 месяцев)

• Участь у розробці стратегії, проектів розвитку, інвестицій та бюджетів підприємства, виконання заявок.

• Формування принципів роботи закупівельної політики та визначення її основних напрямів.
• Аналіз та оптимізація закупівель, розподіл функціональних компетенцій, правил та процедур закупівель на підприємстві, контроль рівня цін усіх закупівель.
•Підготовка та проведення конкурсів/тендерів (в т.ч. на електронних торгових майданчиках), вибір оптимальної закупівлі.
• Супровід угод, договірна робота, контроль виконання термінів та умов договорів.
•Претензійна робота з постачальниками за фактом виявленого браку та ін. невідповідностей умов договорів.

Досягнення:
Побудова та організація закупівель на підприємстві "з чистого листа" у повністю віддаленому режимі. Розробка та впровадження системи взаємодії закупівель та виробничих ділянок.

 Есть рекомендации с данного места работы
Керівник департаменту закупівель
ТОВ "СМАРТ-НЕРУДПРОМ" (Промисловість та Виробництво), Киев
12.2008 − 05.2016 (7 лет 5 месяцев)

• Розробка та впровадження принципів роботи з формування закупівельної політики та визначення її основних напрямків. Контроль за дотриманням політики закупівель на контрольованих підприємствах.
• Аналіз та подання рекомендацій щодо оптимізації закупівель, розподілу функціональних компетенцій, правил та процедур закупівель на підприємствах. Контроль рівня цін закупівель.
• Участь у розробці стратегії, планів розвитку та бюджетів активів. Контроль усіх платежів активів.
• Аналіз результатів виконання річних, квартальних та місячних бюджетів на поставку товару з наданням рекомендацій щодо їх виконання.

Досягнення:
Створення департаменту закупівель із нуля. Впровадження єдиної системи контролю закупівель та платежів на підконтрольних активах. Впровадження та використання електронних тендерних процедур із закупівель на торговому майданчику "Фабрикан.юа".

 Есть рекомендации с данного места работы
Начальник відділу обладнання
ВАТ «Орджонікідзевський гірничо-збагачувальний комбінат» (Промисловість та Виробництво), Покров
07.1998 − 10.2007 (9 лет 3 месяца)

• Управління роботою відділу щодо своєчасного виконання заявок виробничого напрямку та складання, укладення та виконання Договорів купівлі-продажу на обладнання (технологічне, електротехнічне), з/ч та матеріали;
• Аналіз та планування поставок, аналіз мінімальних складських залишків, претензійна та рекламаційна робота з постачальниками.
• Організація та проведення тендерів на закупівлю обладнання, техніки, з/ч, матеріалів, проведення переддоговірних переговорів із постачальниками.
• Контроль та керування складськими запасами (понад 3 700 найменувань).
• Маркетингові дослідження ринку постачальників.

Досягнення:
Створення однієї з найбільшої в Україні бази бульдозерної техніки Caterpillar і великого парку, а/м Volvo, а також закупівля великої кар'єрної техніки, збагачувального обладнання. Управління процесом із закупівлі, встановлення та введення в експлуатацію блочно-модульної котельні для плавального басейну «Дельфін» олімпійського державного резерву України.

Образование

Криворізький технічний університет (Кривой Рог)
Автомобілі та автомобільне господарство, інженер-механік
полное высшее, 09.1990 − 06.1997 (6 лет 9 месяцев)

Знание языков:

Украинский - Выше среднего, Английский - Начальный
Дополнительно: можливо письмове спілкування английскою за допомогою он-лайн перекладачів

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: ПК впевнений користувач, MS Office, Word, Excel, Teams, PowerPoint, Trello, поштові клієнти, 1-С Бухгалтерія, 1-С Документообіг КОРП, SRM APS SMART та ін. прикладне ПЗ.
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Маркетингові дослідження та аналіз ринку товарів та послуг, аналіз та прогнозування цін, юридичні, бухгалтерські та фінансові основи щодо складання, укладення та виконання Договорів, Контрактів, знання термінів ІНКОТЕРМС, робота з первинною бухгалтерською документацією, з технічною документацією, великий досвід проведення тендерних процедур із закупівлі ТМЦ та послуг на електронних торгових майданчиках "APS SMART" та "Фабрикан.юа". Маю системний підхід і управлінські навички, досвід управління різними колективами. Аналітичні здібності, стресостійкість, робота в режимі багатозадачності, уміння виконувати складні завдання, розставляти пріоритети. Комунікабельність, цілеспрямованість, організованість.
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Продовжити використовувати багаторічний накопичений досвід у сфері закупівель, вивчати нові підходи та методи закупівель, спрямовані на оптимізацію термінів та якості закупівель.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх