RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Фінансовий директор, Керівник відділу внутрішнього аудиту в Киеве
  5. Фінансовий директор, Керівник відділу внутрішнього аудиту
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Фінансовий директор, Керівник відділу внутрішнього аудиту

Заблокировано
80 000 грн.
  7 февраля  Город: Киев
Возраст:46 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Бухгалтерия, финансы, учет/аудит; Руководство; Юриспруденция, право
 Есть дети 

Опыт работы

Заступник голови
Київська міська організація Товариства Червоного Хреста України (Благодійна діяльність), Киев
01.2024 − 09.2024 (8 месяцев)
  • Організація роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів (10-ть районних організацій);
  • Опрацювання бюджетів та безпосередня участь у процесах закупівель;
  • Вирішення питань фінансово-економічної діяльності організації;
  • Контроль діяльності, реалізації проектів та програм всіх структурних підрозділів (10-ть районних організацій);
  • Контроль обліку надходжень та витрачання коштів і майна організації;
  • Контроль дотримання фінансової дисципліни;
  • Контроль за своєчасністю подання внутрішньої та зовнішньої звітності організації.
  • Організація та проведення внутрішніх перевірок структурних підрозділів, надання рекомендацій щодо усунення виявлених недоліків;
  • Аналіз та контроль за своєчасністю усунення виявлених недоліків за результатами внутрішніх перевірок;
  • Опрацювання та затвердження положень про діяльність організації та її структурних підрозділів в новій редакції;
  • Розробка колективного договору в новій редакції;
  • Супровід кримінальних проваджень щодо повернення коштів та майна організації;
  • Організація та надання відповідей на запити фізичних осіб, державних та правоохоронних органів;
  • Вдосконалення системи внутрішнього контролю за окремими операціями;
  • Відновлення ведення кадрового та військового обліку;
  • Запровадження нових внутрішніх форм документообігу за окремими операціями;
  • Запровадження єдиних електронних журналів реєстрації.
Директор з оподаткування
ТОВ "ПКФ УКРАЇНА" (Аудиторська діяльність), Киев
11.2018 − 01.2024 (5 лет 2 месяца)
  • Усне та письмове консультування з питань ведення бухгалтерського обліку та оподаткування;
  • Партнер, менеджер із завдань з надання впевненості (аудит фінансової, податкової звітності, та звітності спеціального призначення в т.ч. проектів МТД), участь у понад 20 проектах підприємств різних галузей економіки та неприбуткових організацій;
  • Розробка локальних нормативних актів щодо впровадження та функціонування системи контролю якості;
  • Внутрішнє юридичне консультування ведення діяльності;
  • Розрахунок собівартості послуг, в т.ч. для клієнтів;
  • Побудова ефективної взаємодії між підрозділами компанії;
  • Переговори з ключовими клієнтами (локальні та національні);
  • Переговори із потенційними клієнтами;
  • Автор статей та коментарів в професійних друкованих та електронних виданнях і засобах масової інформації.
  • Розробка внутрішніх стандартів контролю якості надання юридичних та консультаційних послуг;
  • Організація ефективної віддаленої роботи департаменту у найкоротші терміни після запровадження військового стану;
  • У період воєнного стану залучено нових клієнтів та укладені договори про надання послуг.
Директор департаменту аудиту / Директор департаменту консалтингу
ТОВ «Міжнародна аудиторська група» (Аудиторська діяльність), Киев
10.2008 − 11.2018 (10 лет 1 месяц)
  • Партнер з завдання аудиту фінансової та податкової звітності (понад 150 проектів), аудиту звітності спеціального призначення (проекти МТД, ПП);
  • Контроль роботи департаменту, дотримання стандартів якості;
  • Аудит контрактів на постачання товарів (робіт, послуг) в т.ч. ЗЕД;
  • Проведення, нагляд та координація консалтингових проектів для місцевих та міжнародних організацій;
  • Інтегрований юридичний супровід суб'єктів господарювання України у сфері роздрібної торгівлі, виробничих, державних підприємств, підприємств з іноземними інвестиціями та дочірніх підприємств іноземних компаній тощо;
  • Надання консультаційних послуг у сфері бухгалтерського обліку, податкового, митного, трудового, цивільного, господарського, адміністративного права та з інших питань дотримання законодавства;
  • Юридичний супровід M&A та ліквідація підприємств;
  • Переговори з ключовими клієнтами (локальні та національні);
  • Переговори із потенційними клієнтами;
  • Контроль роботи департаменту, дотримання стандартів якості.
  • Впровадження програмного забезпечення для комплексного планування ресурсів підприємства (ERP-система);
  • Налагодження ефективної взаємодії між підрозділами фірми при наданні аудиторських та супутніх послуг;
  • Значне зниження вартості активів за процедурами Due Diligence.
директор
ВАТ «Засільське хлібоприймальне підприємство» (Зберігання зернових культур, виробництво борошна), Миколаївська область
10.2007 − 03.2008 (4 месяца)
  • Організація та контроль за виробничим процесом переробки, приймання, зберігання та відвантаження зернових культур;
  • Розробка та контроль за виконання плану ремонтів матеріально-технічної бази;
  • Розробка та впровадження положення про пропускний режим та контроль за його виконанням;
  • Розробка та впровадження оновлених договорів на зберігання та переробку зернових культур з урахуванням НТД;
  • Організація закупівлі зернових культур;
  • Укладання та контроль виконання ЗЕД контрактів;
  • Взаємодія з державними органами нагляду (охорона праці, енергонагляд, СЕС, МНС, ДПІ, ДХІ;
  • Контроль підготовки управлінської звітності.
  • Впровадження та контроль за виконанням плану ремонтів матеріально-технічної бази та складських приміщень;
  • Вдосконалення схеми охорони та режиму;
  • Впровадження системи відеоспостереження;
  • Вдосконалення системи внутрішнього контролю придбання, використання та списання ТМЦ.
головний бухгалтер
ТОВ "Алінда" (Закупівля, реалізація, переробка зернових культур, надання послуг вантажного та морського транспорту), Николаев
12.2004 − 10.2007 (2 года 10 месяцев)
  • Відновлення бухгалтерського обліку майже за всіма видами діяльності;
  • Ведення бухгалтерського та податкового обліку, складання та подання фінансової, статистичної та податкової звітності;
  • Своєчасний облік закупівлі та переробки зерна пшениці в борошно (ф. 117-а, ф. 34, ф. 36)
  • Калькулювання планової та фактичної собівартості готової продукції (борошно, зернові відходи), робіт та послуг (орендна плата за нерухоме майно);
  • Калькулювання планової та фактичної собівартості послуг наземного вантажного транспорту та морського транспорту;
  • Супровід ЗЕД, реєстрація ЗЕД контрактів на товарній біржі;
  • Оформлення документів на отримання кредитів від банків резидентів;
  • Оформлення кредитів від нерезидентів (не банківські фінансові установи), їх реєстрація в територіальному відділенні НБУ;
  • Ведення діловодства (кореспонденція), справ відділу кадрів;
  • Використання дистанційної системи обслуговування Клієнт-Банк у різних банках;
  • Страхування морського та автомобільного транспорту;
  • Відкриття рахунків у цінних паперах;
  • Виконання розрахунків для інших підрозділів холдингу (розподіл витрат, формування плану завантаження та оборотності елеваторів);
  • Розрахунок планової та фактичної прибутковості експортних контрактів;
  • Відновлення обліку зернових культур та продуктів переробки за місцями зберігання та виробництва;
  • Калькулювання собівартості послуг вантажного та морського транспорту;
  • Оптимізація виробничих та адміністративних витрат.
Бухгалтер з основних засобів та капітального будівництва
ЗАТ Морський спеціалізований порт «Миколаївський калійний термінал» (Надання портових послуг, перевалка мінеральних добрив та генеральних вантажів), Николаев
01.2004 − 11.2004 (10 месяцев)
  • Відновлення бухгалтерського та податкового обліку основних засобів, перерахунок амортизації;
  • Відновлення та формування первинної вартості об’єктів незавершеного капітального будівництва;
  • Проведення річної інвентаризації основних засобів та незавершеного будівництва, нематеріальних активів, малоцінних необоротних матеріальних активів;
  • Контроль формування витрат за об’єктами незавершеного будівництва;
  • Проведення звірок взаємних розрахунків з постачальниками та підрядними організаціями;
  • Реєстрація іноземних інвестицій в органах державної влади (Податкова інспекція, Облдержадміністрація);
  • Страхування рухомого та нерухомого майна;
  • Ведення книги обліку придбання та продажу, складання декларацій з ПДВ;
  • Контроль виконання договорів про спільну діяльність (будівництво).
  • Впровадження шифрування інвентарних номерів основних засобів, нематеріальних активів;
  • Розробка внутрішнього положення про проведення інвентаризації з урахуванням особливостей ведення спільної діяльності;
  • Складання управлінської звітності для власника;
  • Впровадження системи бухгалтерського обліку на базі програми 1С.
Головний бухгалтер / Бухгалтер - аудитор
ПАФП "ТАВЕС" (Аудиторська діяльність), Николаев
07.2001 − 01.2004 (2 года 6 месяцев)
  • Ведення бухгалтерського та податкового обліку;
  • Складання та подання фінансової, статистичної та податкової звітності;
  • Участь в проведені аудиторських перевірок підприємств різних форм власності (послуги морського транспорту, торгівля, будівництво, послуги населенню, агентські послуги, транспортно-експедиторська діяльність);
  • Ведення діловодства (відділ кадрів, кореспонденція);
  • Складання договорів про надання аудиторських послуг;
  • Внутрішнє юридичне консультування ведення аудиторської діяльності та під час проведення перевірок;
  • Юридичний аналіз договорів, статутних та установчих документів;

Образование

Одеський державний університет ім. І.І. Мечникова (Одесса)
Правознавство. Юрист.
полное высшее, 09.2001 − 07.2006 (4 года 9 месяцев)
Миколаївська державна аграрна академія (Николаев)
Бухгалтерський облік і аудит. Економіст з бухгалтерського обліку та фінансів.
полное высшее, 09.1996 − 07.2001 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование

 Проведення аудиту кредитних спілок відповідно до Міжнародних стандартів аудиту (Аудиторська палата України, Проект Німецького Товариства Міжнародного Співробітництва (GIZ), Німецької Кооперативної Асоціації Райффайзен (DGRV), НКРРФП).
 Свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю МК №001780 від 27.03.2020.
 EY Academy of Business, participated in the preparatory program for the International Financial Reporting Exam ACCA DipIFR (Rus).
 Сертифікат аудитора №006959 від 20.07.2012, реєстровий номер в Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності – 100063.
 Внутрішній аудитор, стандарт ISO 19011:2002 (стандарт управління якістю ISO 9001:2008), Бюро Верітас (Veritas).
 Project Management: Foundations and Initiation (Управління проектами Основи та ініціація).
 Project Management: Project Planning and Execution (Планування та реалізація проекту).
 Project Management: Agile Project Management (Гнучке управління проектами).
 OSINT – розвідка з відкритих джерел та інформаційна безпека.

Знание языков:

Английский - Средний, Украинский - Продвинутый (свободно)

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Впевнений користувач: Outlook, 1С: Предприятие 7.7, 8.2, 8.3, MS Word, MS Excel, ІДС «Ліга-Закон», ІДС "Активлекс".
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Аудит та систематизація бізнес-процесів | Системи внутрішнього контролю | Розробка політик та процедур | Внутрішній аудит | Зовнішній аудит |Віддалене управління | Податкове та юридичне консультування | Бухгалтерський облік | Податкова звітність | Фінансова звітність | Найм, навчання та розвиток, контроль та мотивація персоналу| Робота з партнерами | Внутрішні перевірки структурних підрозділів | Кадровий та військовий облік | Закупівлі | Контроль виконання проектів та програм.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх