Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
-впровадження і робота в програмах 1C 8.2;
-відновлення бухгалтерського обліку;
-постановка обліку з "нуля";
-ведення всіх ділянок обліку (облік необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та інших активів, власного капіталу та зобов'язань, доходів та витрат, і т.д.);
-організація, контроль та ведення бухгалтерського та податкового обліку ТОВ та ФОП (від 3 до 6);
-подання фінансової, податкової, статистичної та ін. звітності;
-розробка облікової політики підприємства;
-прогнозування доходів і витрат;
-оптимізація податкового навантаження;
-експрес-аналіз фінансового стану підприємств;
-ЗЕД;
-організація інформаційного, методичного, кадрового і програмного забезпечення;
-аналіз проведених угод;
-укладення та виконання кредитних та депозитних договорів;
-розробка (НЕ "скачування" з інтернету!) специфічних договорів відповідно до профілю діяльності підприємства та узгодження договорів із замовниками, постачальниками та підрядниками;
-розробка та укладення договорів цивільно-правового характеру (ЦПХ) та відображення їх у обліку;
-ведення переддоговірних перемовин із замовниками та постачальниками;
-узгодження умов договорів, наданих іншою стороною (в т.ч. складання протоколів розбіжностей);
-вирішення конфліктних питань під час виконання сторонами договірних зобов’язань, в т.ч. складання претензій;
-облік кадрів;
-складання наказів: з основної діяльності, на відрядження, накази по кадрах (прийом, звільнення, переведення, відпустки та ін.);
-формування собівартості продукції, товарів, робіт (послуг);
-навчання нових працівників;
-розробка посадових інструкцій;
-складання завдань для працівників різних підрозділів, розробка алгоритму їх виконання, контроль за їх виконанням;
-підготовка даних про фінансово-господарську діяльність підприємства для засновників.
-ЗЕД (імпорт/експорт);
-організація, контроль та ведення бухгалтерського та податкового обліку;
-ведення всіх ділянок обліку (облік необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та інших активів, власного капіталу та зобов'язань, доходів та витрат, і т.д.);
-подання фінансової, податкової, статистичної та ін. звітності;
-облік кадрів;
-складання наказів: з основної діяльності, на відрядження, накази по кадрах (прийом, звільнення, переведення, відпустки та ін.);
-розробка та укладення договорів цивільно-правового характеру (ЦПХ);
-впровадження і робота в програмах 1Cv8.2-8.3; 1Сv7.7;
-прогнозування доходів і витрат;
-оптимізація податкового навантаження;
-експрес-аналіз фінансового стану підприємства;
-організація інформаційного, методичного, програмного забезпечення;
-виконання кредитних та депозитних договорів;
-розробка та узгодження договорів із замовниками, постачальниками та підрядниками;
-навчання працівників;
-підготовка даних про фінансово-господарську діяльність підприємства для засновників.
-впровадження і робота в програмі 1Сv7.7;
-ведення бух. обліку в повному об'ємі (облік необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та інших активів, власного капіталу та зобов'язань, доходів та витрат, і т.д.);
-складання та подання фінансової, податкової, статистичної та ін. звітності;
-інформаційне, методичне, програмне забезпечення обліку фінансово-господарської діяльності підприємства;
-облік кадрів;
-складання наказів: з основної діяльності, на відрядження, накази по кадрах (прийом, звільнення, переведення, відпустки та ін.);
-відновлення бухгалтерського обліку;
-розробка посадових інструкцій;
-контроль за веденням діловодства на підприємстві.
Період роботи за основним місцем з 05-1999 по 02-2004, за сумісництвом з 03-2014 по 05-2019
-Ведення бухгалтерського та податкового обліку головного підприємства в повному об'ємі;
-впровадження і робота в програмі 1С 7.7, 8.2;
-складання та подання фінансової, податкової, статистичної та ін. звітності;
-розробка облікової політики підприємства;
-розробка та укладення договорів цивільно-правового характеру (ЦПХ);
-перевірка стану бухгалтерського, податкового обліку та фінансової звітності підприємств-учасників (37 підприємств-учасників);
-складання зведеної фінансової звітності підприємств-учасників для подання до Обласного управління АПК та Міністерства агрополітики та продовольства України;
-прогнозування доходів і витрат;
-аналіз фінансового стану головного підприємства та підприємств-учасників;
-проведення навчань та консультацій з бухгалтерського та податкового обліку підприємствам-учасникам;
-організація інформаційного, методичного забезпечення;
-підготовка в межах своїх повноважень наказів: з основної діяльності, на відрядження, накази по кадрах (прийом, звільнення, переведення, відпустки та ін.);
-формування собівартості товарів, робіт (послуг);
-участь у загальних зборах підприємств-учасників, підготовка та аналіз даних про загальний стан фінансово-господарської діяльності обласного об'єднання.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Головний бухгалтер, Бухгалтер (єдиний) в Полтаве"