Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Досягнення:
1) Вивід продукту на ринок
2) Формування відділу маркетингу з 0
3) Формування відділу СММ з 0
4) Формування відділу Retention для VIP клієнтів та організація роботи з ними (анкети/чат/VIP пропозиції) з збільшенням доходу до 50% від Retention.
5) Залучено понад 200.000 клієнтів на проект.
6) Залучення більше ніж 20 VIP клієнтів за перший місяць зі стабільним
високим доходом від них. Середній чек в місяць від одного VIP-клієнта від 5.000$ до 20.000$.
7) 80% моїх досліджень і гіпотез показали позитивні результати, взяті в роботу на постійній основі та принесли більше 100.000$
8) Підписані понад 80 контрактів з affiliate partnership та агрегаторами.
9) Підписані понад 100 рекламных контрактів з великими інфлюенсерами в яких від 200 тыс. підписників до 5 мільйонів.
10) Покращення органіки сайту на 40%.
Обов'язки:
- Розробка маркетингової стратегії, бренду компанії та Tone of Voice на основі цілей компанії.
- Аналіз конкурентів та ринку, виявлення аудиторії, формування цільового образу клієнта та потреб споживача.
- Запуск рекламних кампаній на основі проведених опитувань ЦА, аналіз та отримання активних лідів.
- Планування та реалізація закупів медіабай, інфлюенс та сайтів-агрегаторів.
- Організація співпраці з великими інфлюенсерами. Організація креативних акцій разом із блогерами для їхньої аудиторії.
- Організація співробітництва affiliate partnership system, опрацювання матеріалів, унікальної пропозиції та мотиваційного плану для партнерів.
- Управління відділом Маркетингу в кількості 8 співробітників.
- Робота з CRM системою.
- Організація акцій/івентів/свят/спеціальних пропозицій на сайті.
- Постійна співпраця з SEO спеціалістом, креативним директором та іншими напрямами. Розуміння ключів продукту та їх використання.
Досягнення:
1) Формування відділу СММ з 0
2) Створення та ведення акаунтів бренду на 10+ платформах з охопленнями понад 5 мільйонів на місяць.
3) Залучення лідів із підсумковим доходом від 200.000$ на місяць.
4) Вихід на нові ринки (Польща/Німеччина/В'єтнам)
Обов'язки:
- Річна, квартальна та щомісячна розробка контент-стратегії на основі цілей компанії.
- Аналіз конкурентів та ринку, виявлення цільової аудиторії та їх потреби.
- Управління відділом SMM в кількості 11 співробітників, постановка завдань і контроль якості виконання.
- Робота з такими соціальними мережами та платформами: telegram,
instagram, whatsapp, facebook, twitter (Х), YouTube, Twitch, tiktok, ігрові блоги (tribuna та інші).
- Проведення внутрішніх інтерв'ю із зацікавленими сторонами для збору необхідної інформації для контенту (кейси, цільові сторінки, статті тощо).
- Проведення опитувань та досліджень для визначення актуальних матеріалів і тем для створення контенту.
- Організація акцій/івентів/свят на сайті.
Досягнення:
1) Проявила ініціативу в команді та стала ПМ. Вирішувала всі питання команди/клієнтів та організувала робочий процес.
2) Якісно вирішувала конфлікти та опрацьовувала клієнтів, щоб вони залишалися задоволеними.
3) Створювали нестандартні стратегії, які принесли клієнту лідів (продаж нерухомості Дубай/ Генеалогічні дослідження тощо).
Обов'язки:
- Аналіз бренду з точки зору потреб споживача.
- Аналіз конкурентів та ринку, виявлення цільової аудиторії та їх потреби
- Розробка стратегії каналу на основі цілей бізнесу: дизайн бренду компанії, Tone of Voice, позиціонування та інше.
- Організація роботи над проектами клієнтів, постановка задач та контроль.
- Організація співпраці з великими інфлюенсерами від 200 тыс. підписників до 3 мільйонів. Організація креативних акцій разом із блогерами для їхньої аудиторії.
- Ведення каналу клієнта по запиту.
- Робота з відділом дизайну та монтажу.
- Створення ролика з 0 під клієнта.
- Організація зборів військового спорядження
- Організація збору та доставки необхідних речей військовим
- Психологічна/матеріальна допомога постраждалим
Досягнення:
1) Була куратором найбільшого проекту з навчання по всій Україні. До нього було включено 5 відповідальних та понад 10.000 учасників. Проект досяг всіх поставлених цілей без затримок.
2) Організовувала eNPS (навчання, курси, вебінари та тренінги). Зворотній зв'язок та оцінка моєї діяльності становила 10/10.
Обов'язки:
- Займалася просуванням проектів, впровадженням їх у систему навчання. Контролювала актуальність та результативність навчання. Вела звітність. Проекти, з якими я працювала: 1) Щорічне навчання на робочому місці; 2) Школа майстрів; 3) Дуальна освіта; 4) Корпоративна етика; і т.п
- Медіапростір ОЕМ. Вела звітність, проводила опитування, збирала рекомендації та за результатами виконаної роботи писала статті. Після чого публікувала звітність та медіафайли про виконану роботу в соціальних мережах ОЕМ ДТЕК.
- Виконувала функцію спеціаліста з навчання персоналу, викладала та контролювала проходження навчання, а також техніку безпеки під час виконання робіт.
Досягнення:
- За півроку канал виріс до 500 000 підписників
- Ролики за моїми сценаріями збирали до 1.500.000 переглядів
- Якісна реклама та пошук рекламних пропозицій для блогера. Разом дохід на місяць зріс у 10 разів (монетизація + реклама)
Обов'язки:
- Аналіз бренду з точки зору потреб споживача.
- Розробка стратегії каналу на основі цілей бізнесу: дизайн бренду компанії, Tone of Voice , позиціонування та інше.
- Ведення каналу клієнта по запиту.
- Робота з відділом дизайну та монтажу.
- Створення ролика з 0 під клієнта.
- Написання сценаріїв.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Head of Marketing (Gambling, Gaming) в Одессе"